کد خبر : 1709178 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:11 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

هوای شرجی هم حریف کوک ساز ارسلان نشد

مهاجم خوش‌نقش استقلال بازهم توانست با ورودش برای استقلال گلزنی کند تا کادر فنی استقلال همچنان روی او درخشش او در بازی بعدی نیز حساب کند.

هوای شرجی هم حریف کوک ساز ارسلان نشد

به گزارش "ورزش سه"، بازی بی‌هدف نیمه اول استقلال مقابل الشرطه عراق که به منجر به شکست یک‌نیمه‌ای این تیم شد کادر فنی استقلال و در رأس آن مجید نامجو مطلق را بر آن داشت تا زودتر از آنچه تصور می‌شد دست به دو تغییر در ترکیب تیمش بزند. تغییر اول ورود علی کریمی مرکز ثقل این فصل استقلال و در ادامه ارسلان مطهری مهاجم گلزن و محبوب این تیم بود که با ورودشان به زمین به‌کلی آهنگ استقلال را به سمت دروازه الشرطه هجومی‌تر کردند و با این دو تعویض استقلال از آن حالت سردرگمی که در نیمه اول به آن دچار بود تا حد زیادی خارج شد.


 مطهری که هر بار به زمین آمده توانسته مثمر ثمر واقع شود در این دیدار حساس آسیایی هم ترک عادت نکرد و باهوش بالایش و جاگیری مناسبش ریباند شوت محکم فرشید اسماعیلی را تبدیل به گل گرد تا یکی از حساس‌ترین گل‌هایش را برای استقلال به ثمر برساند و اجازه ندهد استقلال در پایان این بازی از صعود به مرحله بعدی بازبماند.


مطهری پس از گلی که به ثمر رساند همان شادی گل مخصوصِ خودش را هم به نمایش گذاشت تا نشان دهد سازش در هوای شرجی دوحه نیز کوک کوک است. او حتی می‌توانست در دقایق پایانی این دیدار گل دوم را هم به ثمر برساند تا بدل به قهرمان اول استقلالی‌ها در این بازی لقب بگیرد، اما حیف که او در موقعیت آفساید قرار داشت.


به گفته یک منبع موثق از باشگاه استقلال او در میان رفت‌وآمدهای شب تمدید قراردادهای بازیکنان استقلال که تا پاسی از شب به طول انجامید، خودش را به هتل پارسیان آزادی رساند تا برخلاف سایر بازیکنان که دغدغه تمدید داشتند تنها به مدیران استقلال بگوید انگیزه بالایی برای شروع مسابقات دارد و به آن‌ها قول دهد تا در آسیا نیز با گلزنی هایش بیشتر از هرزمانی به تیم محبوبش می‌کند. شاید از این همین رو بود که ورود و خروجش تنها بیش از ده دقیقه تجاوز نکرد.


 آنچه مسلم است مأموریت ارسلان هنوز به پایان نرسیده است و او باید در دیدار مقابل الاهلی که بازی سخت‌تری نسبت به این دیدار به نظر می‌رسد بتواند با گلزنی مجددش مانع از بازگشت سریع استقلال به تهران شود.

دیدگاه‌ها