کد خبر : 1709188 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:36 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

واقعا شرایط در قطر مناسب نیست؛ 

خلعتبری: دست و بال رحمتی بسته بود

هافبک تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید حق این تیم در دیدار برابر الهلال کسب پیروزی بوده است.

 خلعتبری: دست و بال رحمتی بسته بود 

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خلعتبری مهاجم باتجربه تیم فوتبال شهرخودرو پس از دیدار برابرالهلال که با اولین امتیاز آسیایی نماینده مشهد در لیگ قهرمانان آسیا همراه شد، گفت: می دانستیم بازی خیلی سختی داریم. البته مشکلی برای الهلال پیش آمده بود و چند بازیکن اصلی این تیم نبودند ولی این همان تیمی بود که 6 ماه قبل قهرمان آسیا شده بود و می دانستیم کار سختی داریم.


او ادامه داد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می توانستیم پیروز میدان باشیم. البته از اینکه بازی را نبرده ایم، ناراحتیم، چون در بازی های قبلی هم این شانس را داشتیم. 


خلعتبری در رابطه  با محرومیت شهرخودرو از نقل و انتقالات اضافه کرد: خب به هر حال از پنجره نقل و انتقالات محروم هستیم و بازیکنانی که جذب شده بودند، به تیم اضافه نشدند. دست آقای رحمتی هم بسته بود. دو سه بازیکن هم مصدوم بودند و تازه رسیده اند.


او سپس با اشاره به هواداران تیم بیان کرد:  در مجموع تلاش کردیم که نتایج بهتری بگیریم ولی نشد و شرمنده هواداران شده ایم. حق دارند که توقع داشته باشند، چون در سرما و گرما تیم را تشویق کرده اند ولی نشد


صحبت های انتهایی خلعتبری در مورد شرایط کرونایی اردو در قطر بود و گفت: به امید خدا بازی آخر را هم به خوبی و خوشی تمام کنیم. واقعا شرایط اینجا مناسب نیست. کار کار سختی است. اگر بتوانیم با خوبی بگیریم، خیلی خوب است. امیدوارم با خوبی برگردیم و در لیگ نتایج خوبی بگیریم و تقدیم کنیم به هواداران.

دیدگاه‌ها