کد خبر : 1709193 | 31 شهریور 1399 ساعت 00:47 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

اودگارد: 2 امتیاز از دست دادیم و خوشحال نیستم

مارتین اودگارد ستاره نروژی رئال از توقف امشب تیمش برابر سوسیداد ناراضی است.

اودگارد: 2 امتیاز از دست دادیم و خوشحال نیستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین رئال سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا لالیگا را با یک تساوی شروع کرده باشد.

رئال در شبی که مارتین اودگارد پس از 5 سال یک بار دیگر در ترکیبش می دید، امید زیادی به برتری داشت ولی با وجود در اختیار داشتن کنترل توپ و میدان، در نهایت در خلق موقعیت چندان موافق عمل نکرد و به خصوص در نیمه دوم کمتر از حد انتظار نشان داد.

 

 

1529261

 

 

اودگارد که پس از درخشش در ترکیب سوسیداد امسال به رئال بازگشته، در پایان بازی با تیم سابقش گفت:« شرایطم خوب بود ولی یک پیروزی را امشب کم داشتیم. 2 امتیاز از دست دادیم . به همین خاطر خوشحال نیستم ولی اینکه برای رئال به میدان رفتم، اتفاق خوبی بود. با هم تیمی هایم درک متقابل خوبی داشتم و خوب، اولین بازی همیشه دشوار است. در رئال فوتبالیست های درجه یکی بازی می کنند.»

 

اودگارد ادامه داد:« البته که بازی برابر سوسیداد برایم خاص بود. دوستان سابقم را دیدم و همه چیز به شکلی ویژه سپری شد. حالا بازیکن رئال هستم و زیدان از من توقع دارد تا در هر بازی خلق موقعیت کنم. بین خطوط حرکت کنم و به تیم در حملات یاری برسانم. تمام تلاشم را خواهم کرد تا از من راضی باشد.»

 

دیدگاه‌ها