کد خبر : 1709199 | 31 شهریور 1399 ساعت 01:10 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از توقف برابر سوسیداد

زیدان: نه با یوویچ مشکل دارم نه با هیچ بازیکن دیگر

زین الدین زیدان امشب با نیمکت نشین کردن لوکا یوویچ و کاسیمیرو هواداران رئال را شگفت زده کرد.

زیدان: نه با یوویچ مشکل دارم نه با هیچ بازیکن دیگر

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در اولین بازی فصل خود با تساوی بدون گل در زمین رئال سوسیداد متوقف شد. زین الدین زیدان در این بازی تصمیمات تاکتیکی عجیبی گرفت و در حالی که تیمش به گل نیاز داشت، به جای وارد کردن مهاجم، دو بازیکن از تیم جوانان رئال را به میدان فرستاد. به خصوص نیمکت نشینی لوکا یوویچ خرید 60 میلیون یورویی رئال عجیب جلوه می کرد.

در مجموع رئال در اولین نمایش فصل خود چندان امیدوارکننده نشان نداد.

 

 

1529290

 

 

زیدان در نشست خبری پس از بازی گفت:« ما همیشه برای برد وارد زمین می شویم ولی امشب دو امتیاز از دست دادیم. در مجموع اما خوب کار کردیم. در دفاع شانس گلزنی چندانی به حریف ندادیم ولی به خصوص در نیمه اول، موقعیت های گلزنی خوبی خلق کردیم. از نیمه دوم اما خیلی راضی نیستم. مشکلاتی در گلزنی داشتیم ولی از این بابت نگرانی ندارم.»

 

زیدان در مورد عدم ورود یوویچ میدان گفت:« چون نمی خواستم تاکتیک تیم را تغیر بدهم و هدفم این بود که در جناحین تغییرات ایجاد کنم. بازیکنان زیادی در اختیار دارم و امروز انتخابم اینچنین بود. مشکلی با یوویچ و هیچ بازیکنی دیگر ندارم.»

 

 

1529287

 

 

کاسیمیرو روی نیمکت:« در نیمه اول بدون کاسیمیرو هم مالک توپ و میدان بودیم ولی در نیمه دوم ریتم مان افت کرد. تصمیم به نیمکت نشینی کاسیمیرو یک تصمیم مربوط به همین بازی بود.»

 

اودگارد:« از نمایش او راضی بودم و خوشحالم که دیگر مصدوم نیست. این اولین بازی او بود و تنها سه هفته برای تمرینات آماده سازی وقت داشتیم. به تدریج اودگارد خودش را با تیم بیشتر وفق می دهد و بهتر خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها