کد خبر : 1709306 | 31 شهریور 1399 ساعت 17:52 | 35.8K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

پیشنهاد جدید بارسا برای جذب ستاره اینتر

به نظر می رسد بارسلونا قصد ندارد در مقابل اینتر تسلیم شود و پیشنهادی دیگر برای لائوتارو آماده کرده است.

پیشنهاد جدید بارسا برای جذب ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب لائوتارو مارتینز است. ستاره آرژانتینی اینتر فصل گذشته خوش درخشید و باشگاه کاتالان او را گزینه ای عالی برای جانشینی سوارز می داند. هفته ها پیش مذاکرات دو باشگاه شروع شد ولی پس از شروع مجدد رقابت های لالیگا و سری آ همه چیز متوقف شد.

 

 

1527103

 

 

پس از پایان فصل که برای بارسا کابوس وار نیز بود، به نظر می رسید بارسا از جذب لائوتاور ناامید شده اما طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، باشگاه کاتالان پیشنهادی جدید برای نراتزوری مهیا کرده است.

بلافاصله پس از تمام شدن کار بارسا با آرتورو ویدال، لوئیس سوارز و نلسون سمدو این باشگاه پیشنهای جدید برای لائوتارو ارائه خواهد کرد که متشکل از پول و بازیکن است. بارسا مبلغی مشخص به علاوه دو بازیکن خود را به اینتر پیشنهاد خواهد داد و باید دید واکنش سران باشگاه ایتالیایی چه خواهد بود. رابطه دو باشگاه پس از انتقال ویدال به اینتر، خوب به نظر می رسد.

لائوتارو اخیرا در بازی دوستانه برابر پیزا هت تریک کرد و یکی از امیدهای هواداران برای کسب اسکودتو در فصل جاری محسوب می شود. اینتر کار خود در سری آ را شنبه هفته بعد برابر فیورنتینا شروع خواهد کرد.

دیدگاه‌ها