کد خبر : 1709316 | 31 شهریور 1399 ساعت 17:38 | 23K بازدید | 3 دیدگاه

مهاجم جدید یوونتوس از اتلتیکو می آید

باشگاه یوونتوس قصد دارد آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید را به صورت قرضی و برای یک فصل جذب کند.

مهاجم جدید یوونتوس از اتلتیکو می آید

به گزارش "ورزش سه"، خرید یک مهاجم جدید تبدیل به مهم ترین دغدغه مدیران یوونتوس در هفته های اخیر شده و در این میان نام های زیادی نیز مطرح شده است. گرچه به نظر می رسید یوونتوس با لوییس سوارز به توافق دست یافته، اما مشکلات اخذ پاسپورت ایتالیایی مانع این انتقال شد و حالا مهاجم باتجربه بارسلونا در آستانه انتقال به اتلتیکومادرید قرار دارد. این بازیکن با بارسلونا برای فسخ قرارداد توافق کرده و به زودی شاگرد دیگو سیمئونه خواهد شد.

 

1495251

 

اما توتواسپورت در گزارشی مدعی شد یوونتوس برای انتقال قرضی آلوارو موراتا، مهاجم 27 ساله روخی بلانکوس ورد عمل شده است. این بازیکن می تواند با رقم 10 میلیون یورو برای انتقال قرضی و بند 45 میلیون یورویی برای گزینه خرید دائمی راهی تورین شود. موراتا از سال 2014 تا 2016 دو سال در یوونتوس بازی کرد، فاتح دو اسکودتو شد، به فینال لیگ قهرمانان راه یافت و در 63 بازی 15 گل به ثمر رساند. خود موراتا مشتاق همکاری با هم تیمی سابقش یعنی آندره پیرلو است و برای انتقال به یوونتوس دست به دامان مدیران اتلتیکو شده است.

 

یوونتوس تا چند روز قبل فاصله چندانی تا خرید ادین ژکو، مهاجم بوسنیایی رم نداشت. جالوروسی قصد داشت آرک میلیک از ناپولی را به عنوان جانشین ادین ژکو جذب کند، اما این انتقال منتفی شده و به همین دلیل رم علاقه ای به فروش مهاجم بوسنیایی به یوونتوس ندارد.

دیدگاه‌ها