کد خبر : 1709377 | 31 شهریور 1399 ساعت 21:58 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

رضاییان؛ سکونشین هفته پایانی در انتظار صعود بزرگ

رامین رضاییان نمایش موفقی برابر پرسپولیس داشت و در نهایت نیز با پیروزی بزرگ تیمش شانس اول صعود از این گروه لقب گرفتند.

رضاییان؛ سکونشین هفته پایانی در انتظار صعود بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سومین تجربه حضور با پیراهن الدحیل یک جدال سخت برای رامین رضاییان محسوب می‌شد؛ جایی که او باید برابر پرسپولیس قرار می‌گرفت و با توجه به تعهدش برای شکست آنها تلاش می‌کرد.

 

رضاییان که برخورد گرمی در ابتدای بازی با هم‌تیمی‌های سابق و البته اعضای تیم پرسپولیس داشت، در ادامه و در جریان بازی خصوصا در نیمه اول شرایط خوبی را در سمت چپ سرخ‌ها داشت و بارها با نفوذهای خود شرایط را علیه این تیم کرد. رضاییان که وظیفه ارسال‌ها روی ضربات ایستگاهی از سمت راست الدحیل را عهده‌دار بود روی این موقعیت‌ها نیز خطرساز بود و در نهایت تک موقعیت خود روی دروازه پرسپولیس را با شوتی سنگین با واکنش حامد لک مواجه دید.

 

1529551

 

رضاییان در نیمه دوم و خصوصا بعد از گلی که تیمش به ثمر رساند، بیشتر وظایف تدافعی گرفت و روی خطای خشنی که داشت هم از داور کارت گرفت تا در دیدار پایانی غایب بزرگ تیمش لقب گیرد. جایی که شاید حضورش برابر التعاون می‌توانست امیدواری پرسپولیس برای تداوم نمایش موفق او و توقف التعاون را به همراه داشته باشد.

 

اکنون سه روز دیگر رامین رضاییان روی سکوها چشم انتظار صعود توام تیمش با پرسپولیس خواهد بود و باید دید نتایج دو دیدار بعدی التعاون به شکلی خواهد بود که این موضوع محقق شود یا خیر.

 

1529550

دیدگاه‌ها