کد خبر : 1709386 | 31 شهریور 1399 ساعت 23:08 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای الجزیره: 

اعضای اجرایی AFC هم به کرونا مبتلا شده اند!

ظاهرا ویروس کرونا علاوه بر بازیکنان الهلال، به مسئولین اجرایی مسابقات نیز سرایت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه عنوان می شد کشور قطر در میان تمهیدات شدید بهداشتی می تواند رقابت های لیگ قهرمانان در غرب آسیا را به خوبی برگزار کند، اما آمار افراد مبتلا به کرونا در دوحه رو به افزایش است.نخستین نمونه های مثبت کرونا در میان اعضای تیم فوتبال الهلال عربستان مشاهده شد و امروز در خبرها نیز عنوان شد که 3 بازیکن این تیم نیز به جمع کرونایی های پیوسته اند. در حالیکه این 3 نفر در دیدار شب گذشته مقابل شهرخودرو حضور داشته اند.


اما جدیدترین خبرها از قطر، از فاجعه بار بودن وضعیت سلامت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبر می دهد.الجزیره عربستان ادعا کرد موارد مثبت ویروس کرونا در میان تعدادی از اعضای کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در قطر و اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا پدیدار شده است.


الجزیره خبر داده در حالیکه کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته برگزاری مسابقات شدیدا سعی داشته است که خبر ابتلای اعضای اجرایی مسابقات را مخفی کند، اما منابعی با تأیید این خبر اعلام کرده اند که وضعیت سلامت مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در وضعیت اسف باری قرار دارد.


به هر حال باید منتظر ماند و دید آیا AFC می تواند رقابت های لیگ قهرمانان در غرب آسیا که به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار می شود را به سرانجام برساند یا تصمیمات دیگری در این زمینه اتخاذ خواهد شد.

 

1529568

دیدگاه‌ها