کد خبر : 1709394 | 31 شهریور 1399 ساعت 23:42 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

مربی النصر: این تیم آینده فوتبال عربستان را تامین می کند

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال النصرعربستان با اشاره به بازی خوب بازیکنانش به همه آنها به خاطر متوقف کردن تیم فوتبال السد تبریک گفت.

مربی النصر: این تیم آینده فوتبال عربستان را تامین می کند 

به گزارش "ورزش سه" روی ویتوریا سرمربی تیم فوتبال النصردر پایان دیداراین تیم مقابل السد که به تساوی یک بر یک  منجر شد گفت:« از بچه های تیم خودم راضی هستم که بازی بسیار خوبی را ارائه داند و باید از همین جا به همه بازیکنانم تبریک بگویم. تیم السد بسیار خوب بود. در این مسابقه به آنچه در نیمه اول لازم بود رسیدیم و در نیمه دوم  اگراز گل زده امان دفاع می کردیم برنده دیدارمی شدیم .»


ویتوریا همچنین در ادامه افزود: « ما تیم یکپارچه های هستیم چرا که دراین بازی نسبت به بازی قبل 6 تغییر را دادیم و تنها بر روی یک اتفاق گل خوردیم، ضمن اینکه باید بگویم با تیم بسیار خوبی روبرو شدیم که از یک سرمربی بسیار خوب و قابل احترام بهره می برد. من در این بازی سعی کردم از بهترین بازیکنام استفاده کنم و تمام بازیکنانی که در این دیدار به میدان رفتند از حمایت کافی من در زمین برخوردار بودند.»


سرمربی پرتغالی النصربا اشاره به آینده این باشگاه اظهار داشت:« به راحتی می توان فهمید که ایده باشگاه برای آینده چیست. تیم خوب و بازیکنان زیر 23 سال و یکپارچه ای داریم و این برای آینده فوتبال عربستان بسیار مفید است و می تواند آینده فوتبال عربستان را تامین کند.»


وی در پایان در خصوص مایکون پریرا که به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد بیان کرد:« کل تیم عملکرد بسیار خوبی داشت اما من به این بازیکن  تبریک می گویم و خوشحالم که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد. در کل من از شرایط فعلی بسیار راضی هستم، چرا که توانستیم السد را در کشور خودش متوقف کنیم .»

دیدگاه‌ها