کد خبر : 1709495 | 01 مهر 1399 ساعت 15:56 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

ماهری‌پور: وزارتخانه نباید دخالتی در انتخابات کند

تهدید قویترین مرد ایران به خودسوزی!

رکورددار لیفت ایران و یکی از بهترین‌های جهان در این رشته، تهدید کرده در صورت دخالت‌های بیرونی در انتخابات فدراسیون بدنسازی خودسوزی خواهد کرد!

تهدید قویترین مرد ایران به خودسوزی!

به گزارش "ورزش سه"، پیمان ماهری‌پور که چند سالی است به عنوان قویترین مرد ایران شناخته می‌شود و رکورددار لیفت ایران است، اخیرا به شکلی عجیب از برخی دخالت‌های بیرونی در انتخابات پیش روی فدراسیون پرورش اندام عصبانی شده و تهدید به خودسوزی کرده است.


این ورزشکار که در مسابقات جهانی ددلیفت هم موفق به کسب مدال طلا شده است، چند ماه قبل موفق شد وزنه ۴۷۶ کیلوگرمی را مهار کند تا از این نظر یکی از برترین‌های جهان لقب بگیرد. پیمان ماهری‌پور جزو سه نفر برتر جهان در بالا کشیدن وزنه‌های فوق سنگین است و در تعقیب حریفان مقتدری چون "ادی هال" و "هافتور بجورنسون" می‌باشد.


حالا انتخابات فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام که احتمالا در یک ماه آینده برگزار می‌شود،‌ به بهانه‌ای تبدیل شده تا پیمان ماهری‌پور با انتشار یک استوری مسئولان وزارت ورزش را به خودسوزی تهدید کند.


قویترین مرد ایران درباره انتشار این استوری تهدیدآمیز با تصویر معاون مالی و پشتیبانی وزارت ورزش به "ورزش‌سه" گفت: متاسفانه این روزها زیاد می‌شنویم یکی از کاندیدا که فرماندار یک شهر است، خودش را گزینه وزارت ورزش معرفی می‌کند و از طرف برخی مسئولان حمایت می‌شود. یارمحمدیان حتی سابقه مدیریتی ورزشی نداشته و فقط 4 سال رییس هیات بوده، اما جالب است هر جا می نشیند، می گوید که من انتخاب شدم و وزارت ورزش پشت من است. این ادعا یعنی همه انتخابات فقط یک فیلم و بازی است تا این آقا رییس شود. این کاندیدا از همین حالا آن 10، 11 رایی که مربوط به وزارت ورزش است در اختیار خودش می بیند.

 

1529756

 


وی افزود: من وقتی این حرف‌ها را شنیدم و مصاحبه این آقا را دیدم، خیلی عصبانی شدم. او اگر رییس فدراسیون هم شود، باید با ما مبارزه کند چون زیر آتش انتقادات زیادی قرار می‌گیرد. فدراسیون بدنسازی حدود 11 هزار مجموعه ورزشی را زیر مجموعه خود دارد و بیشترین مخاطب را در میان همه فدراسیون‌ها به خود اختصاص داده. بدنسازی و زیرمجموعه‌هایش حداقل 10 میلیون خانواده را به صورت مستقیم و غیرمستقیم درگیر کرده و فدراسیون حساسی است. اینطور نمی‌شود یکی چون فرماندار فلان شهر است، با خیال راحت و حمایت فلان سازمان وارد انتخابات شود. جامعه بدنسازی آگاه است و نمی‌گذارد به این راحتی وزارت ورزش یا هر سازمان و فرد دیگری در انتخابات آدم خودش را رییس کند.


رکورددار لیفت ایران عنوان کرد: برای یک فرماندار کاری ندارد 2، 3 میلیارد خرج کند و به این و آن امتیاز بدهد تا رییس شود. اما سوال من این است این فدراسیون چه دارد که شما می خواهید هزینه کنید تا روی صندلی ریاست آن بنشینید؟ ما تا هر جا لازم باشد، برای جنگیدن با این افراد ایستاده‌ایم. اگر بدانیم پای وزارت ورزش در انتخابات وسط است و دخالتی می کند، مطمئن باشید ماجرا ختم به خیر نخواهد شد. قطعا کاندیدای دیگر توانمندی های بیشتری برای ریاست در فدراسیون بدنسازی دارد و اگر وزارت ورزش دخالت نکند، فرد اصلح انتخاب می شود.

 

دیدگاه‌ها