کد خبر : 1709522 | 01 مهر 1399 ساعت 17:50 | 41.9K بازدید | 3 دیدگاه

کلودیو کانیگیا:

مسی مشکل رهبری دارد، به او مشاوره غلط دادند

اسطوره فوتبال آرژانتین در مورد قضیه درخواست جدایی لیونل مسی از بارسا صحبت کرد.

مسی مشکل رهبری دارد، به او مشاوره غلط دادند

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی ماه گذشته با ارسال یک بورفکس رسما تقاضای جدایی از بارسا را مطرح کرد. فوق ستاره بارسا تصمیمش برای جدایی جدی بود ولی به دلیل مخالفت بارسا و درخواست بند فسخ 700 میلیون یورویی و از آنجا که دو طرف باید به جدل قضایی می رفتند، مسی عقب نشینی کرد و گفت که یک سال دیگر و تا پایان قراردادش ماندنی خواهد بود. گفته می شد او با سیتی به توافقاتی هم دست یافته بود.

بیش از هر چیزی شکست 8-2 از بایرن بود که مسی را آزار داد. او پیش از این هم گفته بود که بارسلونا تیمی در حد قهرمانی چمیپونزلیگ نیست. مسی قصد داشت راهی سیتی شود که تیمی باکیفیت تر در اختیار دارد و با یک پروژه برنده و جاه طلبانه، نسبت به موفقیت در سال های پیش رو خوشبین است.

 

 

1529781

 

 

کلودیو کانیگیا ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در مورد لیونل مسی به کانال 26 گفت:« شاید مسی قدرت رهبری بالایی ندارد و به همین خاطر وقتی بارسا تیم بهتر میدان نیست، او هم افت می کند. البته معتقدم مسی به اندازه کافی مسئولیت پذیر است؛ ولی نمی دانم اخیرا در بارسا چه اتفاقی رخ داد که او اینچنین واکنش نشان داد.»

 

کانیگیا ادامه داد:« همیشه گفته ام وقتی مسی درون زمین احساس کند حریف کاملا برتری دارد و بارسا دیگر مثل گذشته شانس اول پیروزی نیست، به او احساس بدی دست می دهد و اینها برایش آزاردهنده اند. او با این معضل دست به گریبان است و به همین خاطر قصد ترک بارسا را داشت و می خواست به تیمی بهتر برود.

معتقدم به او مشاوره خوبی هم داده نشد و وکلای مسی به اشتباه گفتند که می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود. مشخص بود که باشگاه چنین اجازه ای نخواهد داد.»

 

 

1524173

دیدگاه‌ها