کد خبر : 1709530 | 01 مهر 1399 ساعت 18:51 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

اصفهانیان می‌تواند دوباره رییس کمیته داوران شود؟

فریدون اصفهانیان در حالی یکی از گزینه های ریاست کمیته داوران است که بعید است بتواند این پست را برعهده بگیرد.

اصفهانیان می‌تواند دوباره رییس کمیته داوران شود؟

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته شایعات زیادی پیرامون جدایی اسماعیل صفیری از ریاست کمیته داوران و حضور دوباره فریدون اصفهانیان بر راس این کمیته مطرح شده است. در این خصوص گفته می‌شود عضو بازنشسته هیات رییسه فدراسیون فوتبال گزینه اصلی ریاست داوران است اما او موانع قانونی دارد که بعید است با وجود آنها بتواند به این سمت نایل شود.


مهم ترین مساله درباره اصفهانیان بازنشستگی او است. او که حدود دو سال قبل به دلیل همین موضوع بازنشستگی مجبور به استعفا از ریاست کمیته داوران شد حالا در حالی که بازگشت به کار نگرفته، دوباره بعید است بتواند بر مسند این کمیته بنشیند. بر اساس قوانین موجود کار ریاست کمیته داوران یک پست اجرایی است و بازنشسته‌ها نمی‌توانند کار اجرایی انجام بدهند.


از طرف دیگر اصفهانیان ریاست هیات فوتبال استان زنجان را برعهده دارد و بر اساس قوانین رییس کمیته داوران نباید به هیات های استانی وابسته باشد که همین موضوع هم مانع از حضور دوباره این عضو هیات رییسه در پست ریاست داوران می‌شود. 


درباره اصفهانیان برخی موارد دیگر هم مطرح است که البته به طور رسمی مطرح نشده اما اینکه مدیران فدراسیون تصمیم گرفته باشند او را با شرایطی که در بالا گفته شد دوباره بر مسند قدرت و هدایت داوران کشور قرار بدهند، عجیب به نظر می‌رسد.

دیدگاه‌ها