کد خبر : 1709574 | 02 مهر 1399 ساعت 00:40 | 171.5K بازدید | 10 دیدگاه

برای قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا؛

طارمی و سردار در سید یک؛ مسی و رفقا در سید دو!

در آستانه قرعه کشی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که کدام تیم‌ها در سید نخست و کدام تیم‌ها سید دوم قرار دارند.

طارمی و سردار در سید یک؛ مسی و رفقا در سید دو!

به گزارش "ورزش سه" شیوع ویروس کرونا باعث شد تا رقابت‌های فصل 2019-2020 لیگ قهرمانان اروپا در مراحل حذفی به صورت یکپارچه و متمرکز به میزبانی لیسبون دنبال شود اما هنوز تصمیم نهایی درباره فصل جدید این تورنمنت اعلام نشده است؛ در تورنمنت پیش‌رو، شصت و ششمین فصل از باشگاه‌های برتر اروپا قرار است برگزار شود، تورنمنتی که در 37 دوره اخیر به نام لیگ قهرمانان اروپا تغییر نام داده است.

 

مسابقات پلی‌آف برای تعیین حضور نمایندگان کشورهای مختلف در سید سوم و چهارم مسابقات فصل جدید در حال انجام است اما سید بندی یک و دو با توجه به قهرمانی تیم‌ها در فصل گذشته و عناوین به دست آمده، تعیین شده است؛ نکته جالب اینکه در سید بندی صورت گرفته، دو تیم حاضر در سید نخست از بازیکنان ایرانی در ترکیب خود بهره می‌برند.

 

پورتو پرتغال با مهدی طارمی به تازگی به توافق رسیده و براساس قهرمانی به دست آمده در فصل گذشته لیگ پرتغال اکنون در سید نخست نامش در کنار تیم‌های بزرگی چون بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی، سویا، رئال مادرید، لیورپول، یوونتوس و پاری سن ژرمن قرار گرفته است.

 

البته پورتو در سید نخست یک تیم دیگر را هم در کنار خود دارد که باعث شده است تا احتمال برخورد دو ستاره ایرانی در مرحله گروهی منتفی شود؛ زنیت روسیه که از حضور سردار آزمون در ترکیب خود بهره می‌برد و فصل گذشته توانست قهرمان فوتبال روسیه شود، یکی از 8 تیم سید نخست فصل جدید لیگ قهرمانان اروپاست.

 

 

1529837

 

 

جالب‌تر آن‌که تیم فوتبال بارسلونا که فصل گذشته در قهرمانی لالیگا ناکام بود و در روز پایانی در کورس رقابت با رئال مادرید، دستش از فتح جام کوتاه ماند، به همین علت جایی در سید نخست ندارد و یاران مسی در سید دوم مسابقات قرار گرفته‌اند؛ موضوعی که با توجه به حضور تیم‌های سویا و رئال مادرید در سید نخست، باعث شده است تا احتمال برخورد دو تیم پورتو و زنیت در مرحله گروهی با بارسلونا دوچندان شود.

 

اتفاقی که باعث خواهد شد تا در فصل پیش‌روی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شاهد دوئل تماشایی میان بارسلونا و با یاران مهدی طارمی و یا سردار آزمون باشیم یا با تیم‌های بزرگ دیگری از جمله اتلتیکو مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، دورتموند و چلسی؛ البته آزمون تجربه حضور در این تورنمنت را دارد، وی هم با زنیت و هم با روستوف توانسته در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و سابقه گلزنی به تیم‌های بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید را با پیراهن روستوف و گلزنی به لیون با پیراهن زنیت را در کارنامه خود دارد و حتی فصل گذشته نیز یکبار به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

 

 

1375035

 

 

سید یک: بایرن مونیخ، سویا، رئال مادرید، لیورپول، یوونتوس، پاری سن ژرمن، زنیت و پورتو
سید دو: بارسلونا، اتلتیکو مادرید، منچستر سیتی، منچستر یونایتد، شاختار دونتسک، بورسیا دورتموند، چلسی و آژاکس

 

حالا باید منتظر ماند و با تعیین تیم‌های حاضر در سید سوم و چهارم فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا دید که در روز قرعه کشی کدام تیم‌ها رقیب زنیت و پورتو در فصل آتی این تورنمنت خواهند شد و مهدی طارمی و سردار آزمون فرصت حضور در مقابل کدامیک از تیم‌های بزرگ دنیای فوتبال را به دست خواهند آورد؟ تجربه‌ای بزرگ، ارزشمند و هیجان‌انگیز برای دو ستاره فوتبال ایران که در تیم ملی نیز زوج یکدیگر در خط آتش هستند و می‌توانند در سال منتهی به برگزاری رقابت‌های انتخابی جام جهانی، کارنامه‌ای درخشان را از خود به یادگار بگذارند.

دیدگاه‌ها