کد خبر : 1709681 | 02 مهر 1399 ساعت 16:27 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

مجمع عمومی شرکت آلومینیوم ایران

تعیین تکلیف تیم خطیبی در جلسه مجازی

آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده شرکت الومینیوم ایران منتشر شد.

تعیین تکلیف تیم خطیبی در جلسه مجازی

به گزارش "ورزش سه"، هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از کلیه سهامداران خود دعوت کرد در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در ساعت 18 روز شنبه آینده شرکت کنند.

 

دستور جلسه این مجمع، تعیین تکلیف تیم آفوتبال لومینیوم اراک است  که اخیرا به لیگ برتر ایران صعود کرده است. همچنین مووسسه فرهنگی ورزشی  فرزانگان آلومینیوم که مالک این تیم محسوب می شود نیز باید از نظر مدیریتی تعیین تکلیف بشود.

این جلسه با توجه به شرایط کرونا، به صورت مجازی برگزار خواهد شد. به نظر می رسد بعد از انجام این جلسه، تکلیف تعیین مدیریت عامل تیم آلومینیوم و شرایط آن برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شود. تیمی که با حضور رسول خطیبی به لیگ برتر صعود کرد و در حال حاضر خود را مهیای شروعی تازه در بالاترین سطح فوتبال ایران می کند.

 

مدیرعامل شرکت آلومینیوم در هفته های گذشته در پاسخ به شایعات مربوط به جدایی رسول خطیبی اعلام کرده بود این سرمربی تبریزی به طور حتم در فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم حاضر خواهد بود. به نظر می رسد با انتخاب مدیرعامل، آلومینیوم تمدید قراردادها و همچنین توافق با بازیکنان جدید را رسانه‌ای کند.

دیدگاه‌ها