کد خبر : 1709692 | 02 مهر 1399 ساعت 17:25 | 30.8K بازدید | 1 دیدگاه

ذوق زدگی نلسون سمدو از پیوستن به وولوز!

مدافع پرتغالی سابق بارسا خوشحال است که از این پس برای وولورهمپتون بازی خواهد کرد.

ذوق زدگی نلسون سمدو از پیوستن به وولوز!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال نلسون سمدو مدافع پرتغالی تیم فوتبال بارسلونا به تیم ولورهمپتون امروز جنبه رسمی پیدا کرد و او با قراردادی سه ساله به ارزش 30 میلیون یورو که امکان اضافه شدن 10 میلیون یوروی دیگر به آن به‌عنوان پاداش وجود دارد، به گرگ‌ها پیوست.

مذاکرات ژرژ مندز مدیر برنامه‌های سمدو با بارسلونا برای انتقال او به ولورهمپتون از دو هفته پیش آغاز شده بود و در نهایت او با همان رقمی که بارسلونا سال 2017 برای خریدش از بنفیکا پرداخته بود، راهی پرتغالی‌ترین باشگاه فوتبال در خارج از مرزهای پرتغال شد. سمدو در 124 بازی‌اش برای بارسلونا دو گل زد و با این تیم عناوینی مانند دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و دو قهرمانی در سوپرجام اسپانیا کسب کرد.

 

 

1529998

 

 

او پس از عقد قراردادش با ولورهمپتون گفت:« هواداران می‌توانند روی داشتن یک دفاع راست مدرن که دوست دارد در حملات شرکت کند، حساب کنند. من می‌توانم به حرکات ولورهمپتون سرعت بدهم. سبک بازی مورد علاقه‌ام این است که در حملات شرکت کنم و به عقب برگردم. هواداران می‌توانند از من انتظار کلی کار و جاه‌طلبی داشته باشند. از اینکه به ولورهمپتون پیوسته‌ام، بسیار خوشحالم، چون تیم بسیار خوبی است. بازی در لیگ برتر انگلیس هم یکی از رؤیاهای من بود. به همین دلیل من برای شروع کردن کارم در این تیم خیلی هیجان دارم.»

 

 

Wolves confirm signing of Nelson Semedo from Barcelona | Shropshire Star

 

 

سمدو درباره اینکه چرا ولورهمپتون را انتخاب کرد گفت:« من ولوز را انتخاب کردم، چون تیم بسیار خوبی است و سبک بازی بسیار خوبی دارد. سال گذشته، این تیم عملکرد بسیار خوبی داشت و الان در انگلیس و اروپا جزو تیم‌های مهم محسوب می‌شود.

امیدوارم که امسال هم ما بتوانیم کارهای بسیار خوبی انجام دهیم. نونو اسپریتو سانتو سرمربی بسیار خوبی است. کارهایی که او در ولورهمپتون انجام داده بسیار خوب بوده است، همین‌طور در تیم‌های قبلی‌اش. قطعاً من از او چیزهای زیادی خواهم آموخت. من با تعدادی از بازیکنان پرتغالی ولورهمپتون صحبت کردم و آنها راجع به این تیم چیزهای خوبی به من گفتند. امیدوارم که بتوانم به آنها برای به موفقیت رسیدن تیم کمک کنم.»

دیدگاه‌ها