کد خبر : 1709694 | 02 مهر 1399 ساعت 17:30 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

شایعه عجیب؛ ماریو گوتزه به بایرن مونیخ بر می گردد؟

بیلد آلمان از احتمال بازگشت ماریو گوتزه به بایرن مونیخ پرده برداشت.

شایعه عجیب؛ ماریو گوتزه به بایرن مونیخ بر می گردد؟

به گزارش "ورزش سه"، با وجود گذشت مدت زمان طولانی از قطعی شدن جدایی ماریو گوتزه از باشگاه دورتموند اما هنوز وضعیت آینده این بازیکن مشخص نشده است. طی هفته های اخیر درباره حضور احتمالی گوتزه در لیگ MLS آمریکا و یا سوپرلیگ چین شایعات زیادی به گوش رسید اما هیچ کدام از آنها نهایتا به تایید نرسید.

 

 

1518832

 

 

همچنین از فوتبال ایتالیا و رقابت‌های سری آ به عنوان محتمل‌ترین گزینه برای مقصد آینده ستاره آلمانی نام برده شده است؛ حتی در مقطعی گفته شد که گوتزه در آستانه امضای قرارداد با رم قرار گرفته است اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد؛ این در حالی است که طی هفته‌های اخیر تیم اسپانیایی سویا نیز برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده بود.

 

حالا و در همین رابطه اما یک شایعه عجیب درباره زننده گل قهرمانی آلمان در جام جهانی 2014 منتشر شده است. نشریه بیلد آلمان مدعی شده که باشگاه سابق گوتزه یعنی بایرن مونیخ به جذب این بازیکن علاقه نشان داده است. قهرمان اروپا به دنبال جذب بازیکنان ارزان قیمت است و از طرف دیگر سرمربی موفق این تیم یعنی هانسی فلیک نیز با گوتزه در تماس بوده و خواهان حضور این بازیکن در جمع باواریایی‌ها است.

 

 

1117758

 

 

ماریو گوتزه بین سال های 2013 تا 2016 یک دوره کاملا ناموفق را در بایرن‌مونیخ پشت سر گذاشت و حالا باید دید که آیا او دوباره به این تیم باز خواهد گشت یا همه این مسائل مطرح شده در حد یک شایعه است.

دیدگاه‌ها