کد خبر : 1709739 | 02 مهر 1399 ساعت 20:51 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

تورس خرید جدید لیورپول را سر کار گذاشت! (عکس)

تیاگو آلکانتارا، هافبک جدید لیورپول از دلیل عدم لمس تابلوی (اینجا آنفیلد است) سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه"، در ورودی رختکن استادیوم آنفیلد نشانی تاریخی و محبوب بین هواداران لیورپول به نام (اینجا آنفیلد است) وجود دارد که از معنای خاصی برای هواداران این باشگاه برخوردار است و به نوعی سمبل استادیوم مشهور مرسی سایدی ها به شمار می آید.

 

1530057

 

معمولا خریدهای جدید باشگاه اعم از کادر فنی و بازیکنان در همان بدو انتقال به لیورپول عکسی یادگاری با این نشان گرفته و آن را لمس می کنند. تیاگو مدعی شد در این رابطه با فرناندو تورس، گلزن اسپانیایی و سابق لیورپول مشورت کرده و تورس به او گفته وقتی در این باشگاه به موفقیت دست یافتی این تابلو را لمس کن. اما نشریه دیلی با انتشار تصویری نشان داده فرناندو تورس در همان روز ابتدایی انتقال به لیورپول این نشان را لمس کرده و در کنار رافا بنیتس عکسی نیز به یادگار گرفته است. پس انگار گلزن اسپانیایی در این رابطه به هموطنش حقیقت را نگفته است.

 

تیاگو آلکانتارا گفت: "یک بار از فرناندو تورس شنیدم که ما همیشه از زیر این تابلو عبور می کنیم و در مورد من قرار است این اتفاق برای چهار سال رخ دهد. او در ادامه گفت برای لمس کردن این سمبل من باید لیافت آن را داشته باشم و ما باید بتوانیم تا جایی که ممکن است فاتح عناوین فراوانی شویم. به همین دلیل تا این اتفاق رخ نداده من نمی خواهم این تابلو را لمس کنم، اما من به سنت های باشگاه احترام خواهم گذاشت."

 

1530058

 

1530056

دیدگاه‌ها