کد خبر : 1709829 | 03 مهر 1399 ساعت 11:40 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

شرمنده ام که نتوانستم به سپاهان کمک کنم

نقی‌زاده: مشکل من هم مثل داریوش شجاعیان بود

هافبک پیشین سپاهان می گوید طی یکی، دو روز آینده تیم جدیدش را معرفی خواهد کرد.

 نقی‌زاده: مشکل من هم مثل داریوش شجاعیان بود

علیرضا نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره جدایی اش از سپاهان اصفهان بیان کرد:سپاهان واقعا یک باشگاه خوب و حرفه ای است که همه در آن راحت بودم. البته یک معذرت خواهی به مسئولان باشگاه سپاهان وطرفداران این تیم بدهکار هستم که نتوانستم کمکی انجام بدهم اما واقعا دست خودم نبود.


وی ادامه داد: اوایل لیگ نوزدهم و در هفته دوم بود که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم. من جراحی کردم و چون پیش بینی می شد نتوانم تا مدت ها بازی کنم مسئولان باشگاه نامم را از لیست تیم خارج کردند. شرایط طوری شد که در تعطیلات کرونایی توانستم بهبود پیدا کنم اما دقیقا مشکلی که داریوش شجاعیان برایش پیش آمد برای من هم تکرار شد و نتوانستم به لیست تیم اضافه شوم و بازی کنم.


هافبک پیشین سپاهان درباره جدایی اش از این تیم تاکید کرد: بعد از حضور آقای نویدکیا برای بازی کردن در لیگ قهرمانان آسیا با ایشان صحبت کردم اما توافق مان این شد که جدا شوم و فوتبالم را در تیم دیگری دنبال کنم. برای سپاهان و همه دست اندرکارانش آرزوی موفقیت می کنم و از آنها ممنونم که یکسال در کنارم بودند.


نقی زاده درباره مقصد بعدی اش در فوتبال ایران افزود:3، 4 پیشنهاد از تیم های مختلف به دستم رسیده که در حال بررسی هستم. طی یکی، دو روز آینده سعی خواهم کرد بهترین انتخاب را داشته باشم و بتوانم برای تیمم مفید باشم.

دیدگاه‌ها