کد خبر : 1709838 | 03 مهر 1399 ساعت 12:37 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

مدیرعامل نساجی اعلام کرد:

قرارداد بعضی بازیکنان 20 برابر رقم سال قبل است

مدیرعامل نساجی اعلام کرد که یکی از بازیکنان این تیم با قرارداد جدیدی که 20 برابر رقم قرارداد سال گذشته اش بوده، از این تیم جدا شده است.

قرارداد بعضی بازیکنان 20 برابر رقم سال قبل است

به گزارش "ورزش سه"، علی امیری مدیرعامل نساجی در حاشیه بازی دوستانه تیمش با ماشین سازی گفت: تیم نساجی در فصل جدید به کمک کادرفنی به جذب بازیکنان جوان روی آورده است. به خاطر شرایط جدید نقل و انتقالات، باشگاه های دولتی ارقام نجومی می پردازند. شاید هزینه جذب دو بازیکن در تیم های صنعتی، به اندازه کل بودجه باشگاهی مانند نساجی باشد.


وی ادامه داد: با درایت کادرفنی، به بازیکن سازی روی آورده ایم. این نوید را به هواداران خوب نساجی می دهم که برای 2 سال آینده برنامه ریزی خوبی داریم. ما حداقل برای 2 سال آینده برنامه خوبی داریم و مطمئن باشید با پشتوانه سازی که کادر فنی انجام داده، در سالهای آینده به مشکل بر نمی خوریم.


امیری گفت: از هواداران نساجی می خواهم همچون مدیران باشگاه به کادرفنی و آقای محمود فکری ایمان داشته باشند. با توجه به شرایط اقتصادی سعی کردیم به بهترین نحو عمل کنیم. امیدواریم که فصل جدید را به خوبی آغاز کنیم. حدود 10 روز است که تمریناتمان را آغاز کرده ایم. ما یک اردوی داخل کشور برای تیم در نظر گرفته ایم که به محض مشخص شدن تاریخ اردو، آن را آغاز خواهیم کرد.


مدیرعامل نساجی درمورد جدایی بازیکنان ستاره و اسم و رسم دار نساجی اظهار داشت: 5 نفر از 7 سهمیه لیگ برتری را جذب کرده ایم و قطعا 2 نفر دیگر را نیز به خدمت خواهیم گرفت. چند بازیکن خوب لیگ یک و بازیکنان تیم های ملی جوانان و امید را جذب کرده ایم. بازیکنانی مانند آقای میری از لیگ یک به نساجی آمدند که در لیگ برتر به ستاره تبدیل شدند. با توجه به سوابق خوبی که از آقای فکری سراغ داریم، ایشان قطعا تیم خوبی را می بندد و مطمئن باشید که نساجی در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار خواهد گرفت.


وی در مورد جدایی بازیکنان نساجی گفت: متاسفانه در فصل گذشته قراردادهای یک ساله با بازیکنان بسته شد و جدایی بازیکنانی نظیر حقیقی، میری یا شجاعی هیچگونه آورده ای برای باشگاه نداشت ولی ما امسال حداقل مدت زمان قراردادهایمان 2 ساله بود تا نساجی برای سالهای آینده مشکلی نداشته باشد. مواردی دیده ایم که با بعضی از بازیکنان تا 20 برابر رقم سال گذشته، قرارداد امضا شده است. امیدوارم دستگاه های نظارتی به این قضایا ورود کنند. اگر به همین نحو پیش برویم، باشگاه های خصوصی نابود می شوند. باشگاه های خصوصی بازیکن سازی می کنند و باشگاه های دولتی با یک ارقام نجومی آنها را جذب می کنند. یکی از بازیکنانی که از تیم ما جدا شد، با رقمی 20 برابر قراردادی که با ما داشت، راهی تیم جدیدش شد. 


امیری اضافه کرد: امیدوارم دستگاه ها و ارگانهای نظارتی فکری به حال خرج های سرسام آور باشگاه دولتی بکنند. این باشگاه ها، بی حساب و کتاب در حال خرج کردن هستند. این پول، پول بیت المال هست. در حالیکه مردم در شرایط بد اقتصادی به سر می برند، باشگاه های دولتی هزینه های زیادی انجام می دهند. باید نحوه این هزینه ها بررسی بشود.

دیدگاه‌ها