کد خبر : 1709889 | 03 مهر 1399 ساعت 17:20 | 31.1K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

حیرت باشگاه منچسترسیتی از ادعای رئیس اتلتیکو

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو امروز در مصاحبه با اوندا سرو گفت که از سیتی پیشنهادی 89 میلیون یورویی برای خوزه خیمنز مدافع اروگوئه ای دریافت کرده بودند که آن را رد کردند.

حیرت باشگاه منچسترسیتی از ادعای رئیس اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، 10 روز پیش نشریه آاس ادعا کرد که منچسترسیتی با ارائه پیشنهادی رسمی به اتلتیکو مادرید، خواهان جذب خوزه ماریا خیمنز مدافع اروگوئه ای این باشگاه شده است.

منابع نزدیک به اتلتیکو مادرید این پیشنهاد را تایید کردند و عجیب اینکه باشگاه انگلیسی در شرایط اقتصادی بد ناشی از کرونا حاضر شده بود 89 میلیون یورو به اتلتیکو برای خیمنز پرداخت کند؛ ضمن اینکه 5 میلیون یوروی دیگر نیز بر اساس بندهای متغیر هزینه خواهد کرد.

 

 

1530162

 

 

ارائه این رقم برای هر باشگاهی می تواند وسوسه کننده باشد اما واکنش اتلتیکو فعال شدن بند فسخ 120 میلیون یورویی خیمنز بود.

 

انریکه سرزو رئیس باشگاه اتلتیکو امروز در مصاحبه با اوندا سرو و در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد هنگفت سیتی برای خیمنز گفت:« ما برای خیمنز یک پیشنهاد از سیتی داشتیم ولی او بازیکن بی نظیری است و ما همیشه دوست داریم بازیکنان بی نظیر را در تیم مان حفظ کنیم.»

 

 

1516960

 

 

وبسایت گل در واکنش به ادعای سرزو و به نقل از منابع نزدیک به باشگاه سیتی گزارش داد که سران سیتی از اظهارنظر مدیر اتلتیکو شگفت زده شده اند چرا که هرگز پیشنهادی برای خیمنز ارائه نکرده اند و نمی دانند او به چه دلیل چنین ادعایی را مطرح کرده است.

واقعیت این است که خیمنز همراه با کالیدو کولیبالی و جولز کنده در فهرست خرید سیتی قرار دارند ولی به فاصله 11 روز تا پایان نقل و انتقالات، پپ گواردیولا هنوز برای جذب مدافع مدنظرش به جمع بندی نهایی نرسیده است.

 

دیدگاه‌ها