کد خبر : 1709892 | 03 مهر 1399 ساعت 17:46 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

تیاگو سیلوا:

چلسی به من اعتماد کرد؛ آنها را ناامید نمی کنم

کاپیتان برزیلی پی اس جی تابستان امسال به چلسی پیوست و از این پس رهبر خط دفاعی آبی ها خواهد بود.

چلسی به من اعتماد کرد؛ آنها را ناامید نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا بعد از سپری کردن هشت سال فوق العاده در پاری سن ژرمن و دستیابی به افتخارات فراوان، چندی قبل و به صورت آزاد به چلسی پیوست.

او در دو بازی اول چلسی در لیگ برتر به میدان نرفته بود ولی در بازی دیشب برابر بارنزلی در جام اتحادیه، به عنوان بازیکن فیکس به میدان رفته و 60 دقیقه بازی کرد. گفته می شود سیلوا هنوز از نظر بدنی به آمادگی صد در صد نرسیده است.

 

 

1522929

 

 

او درباره جدایی از پاری سن ژرمن گفت:« قرارداد من با پاری سن ژرمن به پایان رسید اما لئوناردو(مدیر ورزشی) از من خواست که تا پایان لیگ قهرمانان اروپا تیم را همراهی کنم و من هم بدون مشکل قبول کردم. بعد از پایان لیگ قهرمانان اروپا قرار بود که با لئوناردو جلسه داشته باشم اما متوجه شدم که چلسی به مدیر برنامه‌هایم پیشنهاد داده است و من هم قبول کردم که راهی این تیم شوم. من روزهای بسیار خوبی را با پاری سن ژرمن داشتم و خودم را مدیون این تیم می‌دانم.»

 

سیلوا ادامه داد:« دوست داشتم که بازی در یک تیم جدید را تجربه کنم و شور و انگیزه بسیار بالایی دارم. آماده چالش جدید هستم. بازی کردن در لیگ جزیره خاص است و امیدوارم که بتوانم عملکرد خوبی از خود نشان دهم.»

 

 

1528195

 

 

او درباره سن بالایی که برای بازی در لیگ جزیره دارد، گفت:« من از نظر بدنی بسیار در وضعیت خوبی قرار دارم. کسانی که به من نزدیک هستند می‌دانند که چقدر عاشق فوتبال هستم. 200 درصد توان خود را به کار می گیرم تا بازیکن تاثیرگذاری برای چلسی باشم. لمپارد و چلسی به من اعتماد کردند و قطعا آن‌ها را ناامید نخواهم کرد.»

دیدگاه‌ها