کد خبر : 1709997 | 04 مهر 1399 ساعت 10:40 | 19.9K بازدید | 3 دیدگاه

پیانیچ: بارسا امسال از چمپیونزلیگ انتقام می‌گیرد

میرالم پیانیچ ستاره جدید بارسلونا می‌گوید بلوگرانا بعد از اتفاق تلخی که فصل گذشته در چمپیونزلیگ برایش افتاده امسال مصمم به انتقام گرفتن است.

پیانیچ: بارسا امسال از چمپیونزلیگ انتقام می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، میرالم پیانیچ هافبک جدید بارسلونا که اخیراً از یوونتوس به این تیم پیوسته می‌گوید بارسا بعد از شکست و حذف تلخ فصل گذشته اش از لیگ قهرمانان امسال مصر به گرفتن انتقام است. اشاره پیانیچ به شکست 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی این رقابتها است که برای کاتالانها شکستی تاریخی بود.

 

1530387

 

از این گذشته بارسا در اسپانیا هم قهرمانی را به حریف سرسختش رئال مادرید واگذار کرد تا در نهایت کیکه ستین از نیمکت این تیم اخراج شده و رونالد کومان به جای او منصوب شود. بعد از آن هم لیونل مسی قصد جدایی کرد تا بارسا با تنشی بزرگ مواجه شود هر چند در نهایت مسی در این تیم ماندگار شد.

 

پیانیچ که امسال تابستان از یوونتوس راهی بارسا شده در مصاحبه با روزنامه کاتالان اسپورت گفت: " این تیم می خواهد انتقام اتفاقی که در لیسبون افتاد را بگیرد و نشان دهد که آن بازی یک حادثه عجیب بود".

 

1530388

 

ستاره بوسنیایی بارسلونا در ادامه گفت: " هدف ما این است که قدم به قدم جلو برویم. ما از لیگ شروع می‌کنیم که اصلاً کار ساده ای نیست و بعد به سراغ چمپیونزلیگ می‌رویم. امسال پنج یا شش تیم شانس‌های اصلی قهرمانی هستند. از ماه مارس یک فصل جدید در دل فصل شروع می‌شود چون از این تاریخ مسابقات حذفی لیگ قهرمانان را داریم و لیگ هم به مراحل حساس خود می‌رسد. ما باید در آن دوره بتوانیم در اوج قدرت باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها