کد خبر : 1710008 | 04 مهر 1399 ساعت 11:49 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

اختلاف با جلالی را انکار نمی کنم

زنده روح: قلعه نویی تیم را به هماهنگی می رساند

احمدزنده روح هافبک چپ پای گل گهر یکی از چهره های لیگ نوزدهم بود؛ بازیکنی که در ماشین سازی به عنوان یک هافبک گلزن نامش مطرح شد.

زنده روح: قلعه نویی تیم را به هماهنگی می رساند

به گزارش"ورزش سه" هافبک کرمانی گل گهر بیشتر زمان فوتبالش را در شهر خودش و تیم مس کرمان بازی کرده است اما او در فصل گذشته در لیگ برتر و با  ماشین سازی عملکرد خوبی داشت.  بازی های خوب او باعث شد تا در نیم فصل به گل گهر بیاید هرچند به اندازه نیم فصل اول گل نزد اما یکی از مهره کلیدی تیم در حفظ سهمیه لیگ برتر بود. او این فصل را هم با گل گهر شروع کرده و باید دید در ترکیب مد نظر قلعه نویی  چه شرح وظایفی خواهد داشت. 


زنده روح درباره شرایط اینروزهایش گفت:" دو هفته است تمریناتمان را شروع کرده ایم. شرایط خیلی خوب است. تغییرات خوبی در تیم داشتیم. طبیعی است که زمان نیاز است که به آشنایی و هماهنگی کامل برسیم."


او افزود:" بچه ها تلاش زیادی را زیر نظر کادرفنی انجام می دهند تا بتوانیم فصل را خوب شروع کنیم. وضعیت خودم خداراشکر خوب است و  تمام تلاشم را انجام می دهم که بتوانم مثمرثمر باشم."


هافبک دفاعی چپ پای گل گهر درباره فصل گذشته هم گفت:" فصل خوبی برایم بود. با همه سختی ها و فشاری که بود اما از لحاظ آماری و فوتبالی سال خوبی برای من رقم خورد.  در نیم فصل که به گل گهر آمدم تیم در شرایط خوبی نبود و با تلاش بچه ها و مجموعه گل گهر توانستیم نتایج خوبی بگیریم. "


در هفته های پایانی که گل گهر چند نتیجه ضعیف پشت سرهم گرفت برخی اتفاقات حاشیه ای هم در رختکن این تیم رخ داد و گفته می شد که احمدزنده روح و با مجیدجلالی سرمربی تیم دچار چالش شده است:" در هر خانواده ای اختلاف نظرهایی هست. اختلاف هایی بود انکار نمی کنم اما هرچه بود فصل را به خوبی تمام کردیم. آقای جلالی تمام تلاشش را برای تیم کرد و هرکجا هست برایش آرزوی موفقیت می کنم."
او درباره کار کردن با امیرقلعه نویی هم گفت:" امیرخان مربی باتجربه ای است و کارش را خوب بلد است و تیم را به هماهنگی می رساند. امیدوارم بتوانیم آن آمادگی که مدنظر سرمربی است را به دست بیاوریم."


هافبک 28 ساله کرمانی در ادامه گفت:" همه ما انگیزه زیادی داریم که نتایج خوبی را با گل گهر به دست بیاوریم. خودم در وهله اول می خواهم خواسته های کادرفنی را انجام بدهم و فارغ از هر اتفاقی که می افتد برای گل گهر بتوانم بازیکن خیلی تاثیرگذاری باشم. بزرگترین هدف همه ما این است که امسال جایگاه خوبی را رقم بزنیم."

دیدگاه‌ها