کد خبر : 1710125 | 04 مهر 1399 ساعت 22:47 | 127.5K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

انتخاب سوارز خلاف میل من بود!

ریوالدو، اسطوره بارسلونا مدعی شد انتخاب لوییس سوارز برای رفتن به اتلتیکومادرید درست بوده است.

انتخاب سوارز خلاف میل من بود!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و شایعات انتقال به یوونتوس، در نهایت لوییس سوارز تصمیم گرفت به پیشنهاد اتلتیکومادرید پاسخ مثبت داده و برای دو سال آتی شاگرد دیگو سیمئونه شود. ریوالدو مدعی شد این انتخاب به سود این بازیکن خواهد بود و لوییس سوارز در تیم جدیدش روزهای خوبی را سپری خواهد کرد.

 

1530551

 

ریوالدو گفت: "انتخاب لوییس سوارز برخلاف میل من بود، اما من فکر می کنم ماندن در اسپانیا به سود این بازیکن است. لالیگا جایی است که سوارز به خوبی می شناسد و امضای قرارداد با اتلتیکو یک انتخاب بسیار خوب است، زیرا این باشگاهی است که همیشه برای قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان می جنگد.

 

دیگو سیمئونه یک سرمربی ایده آل برای لوئیس سوارز است. او بازیکنی است که هرگز تسلیم نشده، همیشه یک جنگجو است و برای هر توپی در داخل یا خارج از محوطه مبارزه می کند. سوارز برای تداوم درخشش خود یک باشگاه بزرگ را انتخاب کرده و ال چولو نیز مطمئنا به خاطر این قرارداد خوشحال خواهد شد و سوارز به خوبی در سیستم بازی اتلتیکو جا می افتد. البته اتلتیکومادرید رقیب مستقیم بارسلونا در راه قهرمانی است، اما بارسا نباید بیش از حد به این موضوع اهمیت دهد و البته شکایتی داشته باشد."

دیدگاه‌ها