کد خبر : 1710261 | 05 مهر 1399 ساعت 18:15 | 51.5K بازدید | 1 دیدگاه

برایتون بدشانس بود

سولسشر: خدا را شکر مورینیو امروز اینجا نبود!

سرمربی منچستریونایتد پس از برتری دراماتیک تیمش برابر برایتون به شوخی با ژوزه مورینیو پرداخت.

سولسشر: خدا را شکر مورینیو امروز اینجا نبود!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در دیداری تماشایی و البته عجیب توانست برایتون را در زمینش 2-3 شکست دهد. یونایتد ابتدا از میزبانش عقب افتاد ولی در ادامه توانست توسط هری مگوایر به گل تساوی دست پیدا کند.

در ابتدای نیمه دوم، مارکوس راشفورد توانست حساب کار را 1-2 کند اما برایتون در دقیقه 95 و روی سانتر علی رضا جهانبخش به گل تساوی دست یافت. این پایان کار نبود و یونایتد دو دقیقه بعد به یک ضربه پنالتی دست یافت و برونو فرناندز توانست گل برتری شیاطین سرخ را به ثمر برساند.

برایتون در این بازی بسیار بدشانس بود و 5 بار ضرباتش به تیر برخورد کرد. به خصوص لئاندرو تروساد که دو بار، تیر دروازه او را ناکام گذاشت.

 

 

1530768

 

 

اوله گنار سولسشر سرمربی یونایتد در نشست خبری پس از بازی گفت:« وقتی برایتون کار را به تساوی کشاند، به این فکر می کردم که آیا دو امتیاز از دست دادیم یا اینکه شاید لیاقت همین یک امتیاز را داشتیم؟ نمی دانم واقعا شایسته برد بودیم یا نه اما به خاطر شخصیتی که در پایان بازی از خودمان نشان دادیم و اینکه پس از گل تساوی حریف هم تسلیم نشدیم، خودمان را لایق سه امتیاز می دانم. واکنش مان به هر دو گل حریف عالی بود.

پس از گل دوم برایتون حمله کردیم و نتیجه اش را هم گرفتیم. از این حیث می توانم بگویم که نسبت به فصل قبل پیشرفت کرده ایم چون سال گذشته در چنین بازی هایی نمی توانستیم به برتری برسیم. فصل گذشته پس از لیورپول کمترین شکست را داشتیم اما تیمی با تساوی های زیاد بودیم. این برد یک پالس مثبت برای کل تیم بود.»

 

 

1530769

 

 

سولسشر سپس به 5 ضربه به تیر برایتون اشاره کرد و به شوخی با اظهارنظر اخیر ژوزه مورینیو پرداخت.

سولسشر گفت:« اول از همه بگویم که خوشحالم که ژوزه مورینیو اینجا نبود تا ارتقاع تیر را اندازه بگیرد. شاید امروز دروازه ها کوچک تر از مقیاس واقعی شان بودند.

برایتون امروز خیلی حمله کرد و بدشانس هم بود و ما سعی کردیم این تیم را از جلو پرس کنیم ولی کار ساده ای نبود. برایتون بازیکنان خوب و باکیفیتی در عقب دارد که به خوبی با توپ کار می کنند. ما امروز در بهترین فرم مان نبودیم؛ با این حال نشان دادیم که پا به پای حریف و تا دقیقه آخر می جنگیم.»

 

 

1530429

 

 

لازم به ذکر است که اشاره سولسشر به مصاحبه مورینیو پس از بازی تاتنهام و شکندیا بود.

سرمربی پرتغالی تاتنهام بعد از پایان بازی با شکندیا ادعای جالب و در نوع خود عجیبی را مطرح کرد. ژوزه مورینیو مدعی شد که دروازه های استادیوم خانگی شکندیا از حد معمول کوچکتر بوده است. او در این باره گفت: « به دروازه رفتم و پی بردم که واقعاً کوچک است. فورا احساس کردم که مشکلی وجود دارد و به همین خاطر از نماینده یوفا خواستم که به مسئله ورود کند. بعد از بررسی دقیق فهمیدیم که دروازه ها 5 سانتی متر کوچک بودند.

 

من که دروازه‌بان نیستم وقتی دستانم را باز کردم کاملا به این موضوع پی بردم. خود آنها که مدتها به گونه‌ای درون دروازه زندگی می‌کنند و این موضوع را به طور دقیق تشخیص می دهند.»

دیدگاه‌ها