کد خبر : 1710264 | 05 مهر 1399 ساعت 18:16 | 44.6K بازدید | 1 دیدگاه

خریدهای نکونام برای فصل سخت 

ورود 4 بازیکن جدید فولاد از پنجره بازِ موقت

باشگاه فولاد در همان ساعات اولیه ای که پنجره نقل و انتقالاتی اش به طور موقت باز شد با 4 بازیکن جدید قرارداد امضا کرد.

به گزارش"ورزش سه" فولاد با وجود بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی اش گویا برای بازگشایی موقت حکم آمادگی داشت چرا که خیلی سریع 4 بازیکن جدید گرفت. حسین ابراهیمی، مهران موسوی، احمد گوهری و سینا شاه عباسی 4 بازیکنی هستند که با فولاد توافق کرده و با پیراهن این تیم عکس یادگاری گرفتند. پیش از آن شروین بزرگ نیز به جمع یاران نکونام اضافه شده بود.


روند یارگیری فولاد خوزستان را می توان به نوعی در ادامه همان روند سال گذشته این تیم داشت. نکونام از فصل گذشته که هدایت فولاد را به عهده گرفت براساس برنامه ای که درذهنش داشت بازیکن گرفت. او امسال نیز در نقل و انتقالات نشان داد که سعی دارد تیمش را بیشتر به آن سبک و سیاقی که دوست دارد نزدیکتر کند. او می خواهد تیمی سرسخت تر و محکم تر از فصل از گذشته بسازد و در این راه در مدت زمانی که پنجره نقل و انتقالاتی به طور موقت باز است باید اگر می خواهد به قول سعید آذری تیم گردن کلفتی را ببندد باید بازیکنان مدنظرش را به خدمت بگیرد.


فولاد البته تا الان خروجی کمی داشته است. شهاب گردان تا الان تنها جدا شده رسمی از فولاد است که احمدگوهری به جای او جذب شد. گوهری 25 ساله که سابقه بازی در تیمهای سایپا، پارس جنوبی و نفت تهران را دارد امسال احتمالا مسئولیت سنگین حراست از دروازه فولاد را در لیگ قهرمانان به عهده خواهد داشت. 

 

1530774


در خط دفاعی نکونام یکی از مدافعان مورد علاقه اش را به خدمت گرفت. موسوی که فصل گذشته هم تا آستانه پوشیدن پیراهن فولاد پیش رفت در پیکان ماند اما بعد از 4 فصل از این تیم جدا شدو شاگرد نکونام شد. موسوی که گفته می شد یکی از مدافعانی است که می تواند در تیم ملی هم بازی کند در دو فصل گذشته با بدشانسی و مصدومیت مواجه شد. او سابقه بازی در فولاد را در لیگ سیزدهم هم دارد.

 

1530773


حسین ابراهیمی هافبک 30 ساله و گیلانی که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان بازی می کرد سومین خرید فولاد است. ابراهیمی که سابقه پوشیدن لباس تیم ملی را در رقابت های غرب آسیا سال 2008 دارد در لیگ پانزدهم نیز در فولاد بازی کرده است.

 

1530771


او از سال 86 که با لباس پگاه پا به دنیای حرفه ای گذاشت تا الان و در مدت سیزده سال در 9 تیم بازی کرده است و براین اساس می توان گفت که نکونام یک بازیکن کاملا باتجربه را برای خط میانی اش به خدمت گرفته است. نکونام که خودش یکی از بهترین هافبک های تاریخ فوتبال ایران بوده ، همیشه نسبت به این پست حساسیت خاصی داشته و جالب است که در انتخاب بازیکن سلیقه و سبک خاص خودش را هم دارد. 


دیگر خرید امروز فولاد سینا شاه‌عباسی مدافع جوان فصل گذشته تیم داماش گیلان است که بعد از درخشش در رقابت های لیگ یک به اهواز می رود.  

 

1530775


حالا می توان گفت فولاد که اسکلت بندی تیمش را برای فصل دشوار پیش رو حفظ کرده با جذب این 4 بازیکن توانست از فرصتی که داشت بهترین استفاده را بکند. باید دید نکونام و آذری در ادامه و در حالی که پنجره نقل و انتقالاتی به طور موقت باز است چند بازیکن و چه کسانی را به خدمت بگیرند. مدیرعامل فولاد به هواداران وعده ساختن یک تیم گردن کلفت را داده و البته آذری در سال های قبل نشان داده که مدیرموفقی در دوران نقل و انتقالات است.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها