کد خبر : 1710295 | 05 مهر 1399 ساعت 20:20 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: خودمان کار مقابل سویا را دشوار کردیم

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ درس های زیادی از بازی مقابل سویا گرفته است.

هانسی فلیک: خودمان کار مقابل سویا را دشوار کردیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ پنج شنبه شب در دیداری دشوار موفق شد 1-2 سویا را مغلوب کرده و قهرمان سوپرجام اروپا شود. حالا این تیم فردا و در بوندسلیگا به مصاف هوفنهایم خواهد رفت و هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد احتمال دارد به برخی از بازیکنان ترکیب اصلی خود استراحت دهد.

 

آینده خاوی مارتینز: "آخرین بار ما دیروز همدیگر را دیدیم و من از روز پنجشنبه هیچ اطلاعات جدیدی در مورد آینده خاوی ندارم. تا زمانی که خاوی در لیست تیم من باشد، من در مورد این بازیکن برنامه ریزی خواهم کرد. خاوی مارتینز کارهای زیادی برای باشگاه انجام داده و وقتی آماده باشد همیشه می توان صد در صد به او اعتماد کرد.

 

1530370

 

برتری مقابل سویا در فینال: "من از همان ابتدا گفتم که دیدار مقابل سویا مشکل خواهد بود. این تیم از نظر تاکتیکی شرایط بسیار خوبی داشت و آنها هنگام پا به توپ بودن راه حل های خوبی در ذهن داشتند. ما تیم های بوندس لیگایی باید از این بازی بیاموزیم. ما نمی خواهیم شیوه ایجاد موقعیت های گلزنی مان را تغییر دهیم. ما باید کاری کنیم توپ در منطقه آسیب پذیر حریف و نیمه زمین شان به گردش در بیاید. همه چیز عالی نبود و ما باید روی نقاط ضعف مان کار کنیم."

 

احتمال استراحت دادن به برخی بازیکنان: "این ایده نیز در فکر ماست. برای من مهم است که بازخوردها را متوجه شده و سپس در مورد بازیکنان تصمیم بگیرم. مهم نیست که چه کسی بازی کند و ما تیم خوبی در زمین خواهیم داشت. حفظ آمادگی بازیکنان در طولانی مدت موضوع مهمی است. گاهی اوقات شرایط در بازی گره می خورد و باید این موضوع را بهبود ببخشیم. ما در برخی دقایق بازی در مقابل سویا زندگی را برای خودمان سخت کردیم."

 

دیدگاه‌ها