کد خبر : 1710297 | 05 مهر 1399 ساعت 20:25 | 36.6K بازدید | 1 دیدگاه

انگشت دردسرساز؛ یحیی از آل کثیر شوت می‌خواهد

مهاجم جنوبی پرسپولیس در چهارمین حضور خود با پیراهن این تیم اولین گلش را به ثمر رساند و این در حالی بود که از ناحیه انگشت پا با مشکل مواجه بود.

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر که توانسته در فرصت کوتاه حضورش در پرسپولیس اعتمادها را به خود جلب کند و نمایش امیدوارکننده‌ای به جا گذاشته، برابر الشارجه اولین گلش را برای سرخپوشان به ثمر رساند تا جشن گل خود را برپا کند.

 

آل کثیر که در دیدار مقابل التعاون دچار آسیب دیدگی (مو برداشتن انگشت پا) شده بود، به سختی مقابل الدحیل به میدان رفت و برابر الشارجه نیز نتوانست از خصوصیت شوتزنی خود به این دلیل بهره ببرد.

 

اکنون اما یحیی گل محمدی با علم به بازی حساس مقابل السد و فرصت‌هایی که نباید به هیچ عنوان از دست بروند، امیدوار است این مهاجم را با آمادگی کاملی در اختیار داشته باشد و مقابل حریف قدرتمند خود روی گلزنی و نمایش موفق آل کثیر حساب ویژه‌ای باز کرده است.

 

1530832

 

میثم علیپور، فیزیوتراپ و عضو کادرپزشکی پرسپولیس در جلسه سه نفره با یحیی گل محمدی و آل کثیر آخرین وضعیت این مهاجم را به اطلاع سرمربی سرخپوشان رساند. کادرپزشکی پرسپولیس با توجه به فشردگی بازی‌ها و شرایط سخت ریکاوری، از اهمیت بالای آمادگی بازیکنان آگاهی دارند و یحیی امیدوار است شاگردانش را در بالاترین حد آمادگی در اختیار داشته باشد و امیدوار به عبور از سد السد شود.

دیدگاه‌ها