کد خبر : 1710302 | 05 مهر 1399 ساعت 20:53 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: تا اینجا که فوق العاده بوده ایم

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون از نمایش تیمش مقابل کریستال پالاس به طور کامل راضی نیست.

آنچلوتی: تا اینجا که فوق العاده بوده ایم

به گزارش "ورزش سه"، اورتون امروز در دیداری دشوار 1-2 موفق به غلبه بر پالاس شد تا با کسب سومین پیروزی متوالی در هفته سوم لیگ برتر، در صدر جدول این مسابقات قرار گیرد. کارلو آنچلوتی مدعی شد عملکرد تیمش در نیمه دوم خوب نبوده، اما او در مجموع از نمایش اورتون تا اینجای فصل رضایت دارد.

 

1530848

 

کارلو آنچلوتی در نشست مطبوعاتی پس از بازی گفت: "بازی دشواری بود و ما در جریان مسابقه مشکلاتی داشتیم. نیمه اول شرایط کاملا خوب پیش رفت و ما توانستیم همانطور که می خواستیم بازی کنیم. اما اوضاع در نیمه دوم دشوارتر بود، زیرا کریستال پالاس به خوبی بازی کرد و فشار زیادی به ما وارد شد.

 

ما نتوانستیم آنطور که می خواستیم هنگام پا به توپ بودن بازی کنیم، اما روحیه بخش دفاعی تیم خوب بود. ما سخت تلاش کردیم و اگرچه نتوانستیم کیفیت مان را نشان دهیم، اما نگرش دفاعی همه بازیکنان مناسب بود. شروع فصل فوق العاده بوده، اما من فکر می کنم که ما باید به این مسیر ادامه دهیم، به بازی بعدی فکر کنیم و سعی در پیشرفت و تمرکز داشته باشیم. من واقعا از عملکرد اورتون در این مقطع از فصل خوشحالم.

 

درخشش کالورت لوین؟ من فکر می کنم تنها راه رسیدن به رویای بازی در تیم ملی انگلیس حفظ همین سطح از عملکرد از سوی کالورت لوین است. مطمئنا اینگونه کادر فنی تیم ملی انگلیس نگاهی به او خواهند داشت."

دیدگاه‌ها