کد خبر : 1710312 | 05 مهر 1399 ساعت 21:25 | 56.1K بازدید | 1 دیدگاه

تزریق آدرنالین چند ثانیه‌ای به لیگ قهرمانان؛

چیپ تاریخی عمر سوما در حد فرشید و علیپور!

سوما مهاجم سوری تیم الاهلی که قصد داشت با پنالتی چیپ، پیروزی را به تیمش هدیه کند، در این کار ناکام ماند تا مورد تمسخر کاربران شبکه های اجتماعی قرار گیرد.

چیپ تاریخی عمر سوما در حد فرشید و علیپور!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری پیش بینی می‌کردند تقابل تیم های الاهلی عربستان و شباب الاهلی امارات، دیدار یک طرفه به نفع سعودی ها باشد اما این اتفاق رخ نداد و برعکس تیم اماراتی فرصت برد و صعود به مرحله یک چهارم نهایی را هم داشت. پس از این که شباب الاهلی با گل ستاره ازبک خود از حریف پیش افتاد و نیمه نخست را به سود خود خاتمه داد، عمر سوما در ابتدای نیمه دوم با ضربه پنالتی مطمئن بازی را به تساوی کشید و دوباره مرد اول تیم سبزپوش عربستانی شد اما در ادامه اتفاقات دیگری رخ دادند که بازی را به سمت و سوی دیگری کشاندند.

 

عمر سوما که هفتمین فصل بازی در الاهلی را آغاز کرده، در 60 دقیقه دیگر بازی هم تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما توپ های او به تور ننشستند تا بازی به پنالتی کشیده شود. حسین عبدالغنی کاپیتان باسابقه الاهلی پنالتی اول را وارد دروازه کرد و در ادامه نیز یکی پس از دیگری سبزها دروازه ماجد ناصر اسطوره شباب الاهلی را باز کردند تا این که نوبت به عمر سوما رسید.

 

1530864

 

سومای 31 ساله باتوجه به ناکامی حریف اماراتی در یکی از پنالتی ها، فرصت این را داشت تا با گل کردن این پنالتی، تیمش را به مرحله یک چهارم نهایی ببرد. او با اعتماد به نفس و  چهره ای مصمم پشت توپ ایستاد و پس از دورخیز نه چندان طولانی به سمت توپ حرکت کرد تا دروازه ماجد ناصر را باز کند اما در اقدامی عجیب پنالتی را به صورت چیپ روانه دروازه کرد.

 

اگرچه دروازه بان اماراتی فریب خورد و پنالتی چیپ را تشخیص نداد اما مهاجم الاهلی نیز بدشانس و کم دقت بود که توپش به تیرک عمودی دروازه خورد و تبدیل به گل نشد تا الاهلی در آستانه از دست دادن پیروزی به شکلی عجیب باشد. اگرچه چند ثانیه بعد ضربه پنالتی حریف تبدیل به گل نشد اما همین ضربه چیپ عمر سوما او را به تیتر یک این مسابقه تبدیل کرد.

 

1530862

 

حالا در شبکه های اجتماعی کاربران عربستانی پنالتی عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر را که به شکل چیپ وارد دروازه الاتحاد کرد را در کنار پنالتی امشب عمر سوما قرار داده اند و مشغول تمسخر این ستاره هستند؛ هرچند که کاربران ایرانی هم با یادآوری پنالتی چیپ فرشید اسماعیلی در دربی و همچنین علی علیپور، کری های خود را دارند.

 

سوما که مرد اول خط حمله تیمش در تمام این سال ها بوده، در بازی با شباب الاهلی نشان داد که شاید تجربه بسیار بالا و مهارت زیاد هم باعث نشود تا یک بازیکن در این سطح از مسابقات قاره ای تصمیمات عجولانه و اشتباه نگیرد؛ اما او برعکس دو مورد ایرانی خوش شانس بود که این اتفاق منجر به خسران برای تیمش نشد.

 

1530865

 

1530867

 

1530866

دیدگاه‌ها