کد خبر : 1710314 | 05 مهر 1399 ساعت 21:28 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: موراتا از اولویت های یوونتوس بود

آندره پیرلو، سرمربی ایتالیایی یوونتوس از ورود آلوارو موراتا به این تیم استقبال کرد.

پیرلو: موراتا از اولویت های یوونتوس بود

به گزارش "ورزش سه"، در فصل نقل و انتقالات تابستانی نام های زیادی از جمله لوییس سوارز و ادین ژکو برای انتقال به یوونتوس مطرح شد، اما در نهایت این آلوارو موراتا بود به صورت قرضی از اتلتیکومادرید راهی تورین شد. در نشست خبری پیش از بازی فردا شب مقابل رم، آندره پیرلو مدعی شد به بازیکنان آماده بازی خواهد داد.

 

آندره پیرلو گفت: "ما هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم و شرایط بهتر از هفته گذشته بود. ما فشار تمرینات را بالا بردیم و بازیکنان نیز به خوبی پاسخ دادند. تعطیلات کوچکترین تاثیری روی ما نداشته است. پائولو دیبالا در کنار ما کار کرد و به تدریج به ترکیب بازمی گردد. امروز وضعیت دیبالا را بررسی خواهیم کرد.

 

1529256

 

تغییر کل تیم پس از یک بازی عجیب خواهد بود. سعی می کنم در این هفته بازیکنانی را در ترکیب قرار دهم که روزهای خوبی را اخیرا سپری کرده اند. من ترکیبی را انتخاب می کنم که به نظر من بهترین شرایط را برای رویارویی با رم دارند.

 

انتقال آلوارو موراتا به یوونتوس؟ ما منتظر بودیم که یک مهاجم جذب کنیم و موراتا حالا اینجا است. من موراتا را به خوبی می شناسم و خوش شانس بودم که در گذشته کنار او بازی کرده ام. موراتا یکی از اولویت های ما بود. به دنبال چنین بازیکنی در سطح فنی و تاکتیکی. لورنزو پلگرینی نیز برای داشتن شانس بیشتر بازی و با توجه به در پیش بودن رقابت های یورو در سال آتی به جنوا رفت.

 

آینده سامی خدیرا؟ ما با سامی صحبت کرده ایم تا متوجه شویم بهترین راه حل برای او و یوونتوس چیست."

دیدگاه‌ها