کد خبر : 1710367 | 06 مهر 1399 ساعت 01:30 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

ایمان به بازگشت داشتیم

راموس: این تیم یک ذهنیت بزرگ و برنده دارد

سرخیو راموس پس از بازی با رئال بتیس به تمجید از ذهنیت بزرگ و برنده تیمش پرداخت.

راموس: این تیم یک ذهنیت بزرگ و برنده دارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین رئال بتیس توانست بازی باخته 2-1 را با پیروزی 2-3 عوض کرده و اولین پیروزی فصل خود را به دست بیاورد.

سرخیو راموس با پنالتی دقیقه 81 خود که به شیوه پاننکا زد، یک بار دیگر ناجی تیمش شد و نقش مهمی در کسب این سه امتیاز داشت.

 

 

1530967

 

 

کاپیتان رئال در پایان بازی گفت:« ذهنیت این تیم بزرگ است و ما ایمان داشتیم که می توانیم باخت را با برد عوض کنیم. نیمه اول در یک ربع اول عالی بودیم و به گل هم رسیدیم و اعتماد به نفس مان زیاد شد ولی در ادامه، نیم ساعت بد را داشتیم و دو گل در سه دقیقه دریافت کردیم. بتیس تیم باکیفیتی است و به این تیم ها اگر اجازه بدهید، می توانند به شما ضربه بزنند. دو گل دریافت کردیم ولی ترجیح می دهم به بازگشت مان و جبران شکست اکتفا کنم.»

 

راموس ادامه داد:« خیلی مهم بود در شروع نیمه دوم گل مساوی را بزنیم. باید واکنش نشان می دادیم و به هدف مان هم رسیدیم. این بازی را بردیم ولی نکاتی داشت که باید از آنها درس بگیریم.»

 

 

1530962

 

 

راموس در مورد صحنه های داوری بازی گفت:« از صحنه ها دور بودم و باید آنها را دوباره ببینم. قطعا بتیس از داوری شکایت دارد ولی معتقدم همه تصمیمات داور و وی ای آر درست بود. داور همیشه سعی می کند بهترین تصمیمات را بگیرد و اگر هم اشتباه کند، عمدی در کارش نیست. گاهی داوری به سود شماست و گاهی هم به ضرر. فوتبال همین است.»

 

کاهش مجدد دستمزدها:« اگر نیاز به فداکاری اقتصادی برای باشگاه باشد، ما بازیکنان اولین نفراتی هستیم که پیشقدم می شویم و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.»

 

خریدهای جدید:« این وظیفه من نیست. اگر بازیکنی جذب شود، به او خوش آمد می گوییم و اگر هم نه، با همین بازیکنان برای رسیدن به اهداف مان تلاش خواهیم کرد.»

 

دیدگاه‌ها