کد خبر : 1710375 | 06 مهر 1399 ساعت 09:20 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: اینتر گاهی نامتعادل ولی رویهم‌رفته عالی بود

آنتونیو کونته بعد از پیروزی 4-3 اینتر مقابل فیورنتینا گفت تیمش در بخش‌هایی از بازی نامتعادل بوده ولی گفت هواداران از عملکرد کلی اینتر لذت بردند.

کونته: اینتر گاهی نامتعادل ولی رویهم‌رفته عالی بود

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان دیشب در اولین بازی فصل جدید سری آ به مصاف فیورنتینا رفت. بازی پر حادثه دو تیم در نهایت 7 گل در پی داشت و شاگردان آنتونیو کونته با اینکه دو بار از حریف عقب افتادند ولی هر دو بار بازگشتند و در پایان بازی با دو گل در سه دقیقه پایانی موفق شدند با نتیجه 4-3 به پیروزی برسند.

 

1530992

 

آنتونیو کونته در پایان بازی اذعان کرد که تیمش در بخشهایی از زمان مسابقه نامتعادل بوده ولی گفت که هواداران اینتر از روند کلی حرکت اینتر در طول بازی لذت برده اند.

 

سرمربی اینتر در پایان بازی گفت: " سه امتیاز بدون شک مهم است ولی ما باید عملکرد کلی تیم را هم ارزیابی کنیم. نکته مثبت این است که چهار گل زدیم و فرصتهای زیادی خلق کردیم و می توانستیم گلهای بیشتری هم بزنیم. به نظر من دروازه بان حریف دراگوفسکی خیلی خوب کار کرد. ما با تعداد بالا حمله می کردیم و برای فیورنتینا مشکل ساز می شدیم. البته در عین حال تمرکز کافی برای مقابله به ضدحمله های حریف نداشتیم".

 

کونته در ادامه گفت: " بچه ها می دانند که از این نظر باید بهتر کار کنیم. ما در عین حال چه در دفاع و چه در حمله باید پرتعداد باشیم. تعادل کلید همه چیز است. ما امشب گاهی نامتعادل بودیم و تاوان اشتباهات مان را پرداختیم. ما باید دفاع را با حمله انجام دهیم نه اینکه کنار دروازه بان خودمان جا خوش کنیم. ما می خواهیم حریف را پرس کنیم. من از نحوه حمله کردن تیم امروز راضی بودم هر چند بعضی از بازیکنان ما در حالی به جلو می رفتند که لازم نبود و همین باعث می شد فضاهایی برای فیورنتینا ایجاد شود که بتواند ضدحمله بزند. ما باید به این نکته توجه بیشتری داشته باشیم".

 

 

دیدگاه‌ها