کد خبر : 1710377 | 06 مهر 1399 ساعت 10:32 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

پایان در راند پنجم؛ خبری از بازگشت دنور نبود

دهمین فینال پادشاه NBA این بار با لیکرز

لس آنجلس لیکرز با ثبت چهارمین برد خود در فینال کنفرانس غرب علاوه بر قهرمانی در این منطقه به فینال NBA راه پیدا کرد.

دهمین فینال پادشاه NBA این بار با لیکرز

به گزارش "ورزش سه"، قبل از بازی بامداد امروز سه برد برای لیکرز و یک برد برای دنور ثبت شده بود. با وجود حضور ستارگانی همچون جیمز و دیویس در ترکیب لیکرز، جبران نتیجه سه بر یک در دو مرحله یک چهارم و نیمه نهایی توسط دنور این تیم را امیدوار می کرد که بتواند در فینال کنفرانس غرب هم برابر لیکرز چنین اتفاقی را رقم بزند.


این بار اما خبری از بازگشت نبود و لیکرز توانست در بازی پنجم کار را یکسره کند. در پایان این مسابقه حساس یاران پادشاه با نتیجه 117 بر 107 توانستند حریف خود را از پیش رو بردارند تا ضمن قهرمانی در کنفرانس غرب به فینال NBA راه پیدا کنند. 


لبرون جیمز در این دیدار با کسب 38 امتیاز، 16 ریباند و 10 پاس منجر به گل تریپل دبل کرد تا نقش بسزایی در فینالیست شدن لیکرز داشته باشد. او حالا با تجربه دهمین فینال خود در لیگ NBA از این نظر در رده سوم رکوردداران تاریخ ایستاده است. 


دیگر فینالست NBA هم از میان تیم های بوستون سلتیکس و میامی هیت در کنفرانس شرق مشخص خواهد شد. این دو تیم بامداد فردا ششمین بازی خود را در شرایطی برگزار می کنند که میامی هیت 3 بر 2 پیش است و می تواند در این بازی با کسب چهارمین برد حریف لیکرز در فینال شود.

 

1531028

دیدگاه‌ها