کد خبر : 1710379 | 06 مهر 1399 ساعت 10:00 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی وست‌برام: چطور می‌گویید هاورتز هند نکرد؟!

سرمربی وست براموویچ با انتقاد از داوری دیدار تیمش با چلسی می گوید هند کردن کای هاورتز در جریان گل سوم چلسی آنقدر واضح است که قبول شدن این گل باورکردنی نیست.

سرمربی وست‌برام: چطور می‌گویید هاورتز هند نکرد؟!

به گزارش "ورزش سه"، وست براموویچ، تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده دیشب در مقابل چلسی نمایشی عالی داشت و اگر گل جنجالی چلسی در دقیقه 93 نبود می توانست آبی پوشان لندن را شکست داده و سه امتیاز بازی را به خود اختصاص دهد. گلی که بعد از بررسی توسط VAR تایید شد ولی وست برومویچ و مربی اش به شدت به این تصمیم داور معترض بوده و می گفتند کای هاورتز پیش از رساندن توپ به زننده گل تامی آبراهام مرتکب خطای هند واضح شده است.

 

1531003

 

1531001

 

اسلاون بیلیچ سرمربی وست برومویچ که از داوری بازی و به خصوص پذیرش این گل در دقیقه 90+3 خشمگین بود در پایان بازی گفت: " اصلاً نمی توانم بپذیرم که گل سوم آنها چطور پذیرفته شده چون خطای هند آنقدر واضح بود که باورش سخت است. آنقدر واضح که اصلاً نمی خواهم درباره اش حرف بزنم. ما اینجا از "شاید" یا "ممکن است" صحبت نمی کنیم. آن توپ به وضوح هند بود".

 

1531000

 

سرمربی وست برومویچ در ادامه گفت: " قضیه به این سادگی است. آن توپ هند بود. اینکه چطور می توان گفت آن صحنه خطای هند نبوده برای من که قابل فهم نیست. من امروز به بازیکنانم افتخار می کنم. آنها باید در رختکن همین حس را نسبت به خودشان داشته باشند هر چند می دانم که خیلی ناراحتند. بچه‌ها ناراحتند چون استحقاق سه امتیاز را داشتند ولی سه امتیاز از آنها دریغ شد. دو امتیاز به خاطر یک خطای هند از ما گرفته شد".

 

 

 

 

دیدگاه‌ها