کد خبر : 1710381 | 06 مهر 1399 ساعت 10:14 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن سابق پرسپولیس، سکاندار تیم لیگ دویی (عکس)

مدافع سابق سرخ‌پوشان پایتخت با امضای قراردادی رسما به جرگه مربیان پیوست و سکان هدایت یکی از تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دو فوتبال ایران را پذیرفت.

به گزارش "ورزش سه" طی هفته‌های اخیر چهره‌های جوان و نام‌آشنای بسیاری که سالها در مستطیل سبز حضور داشتند، تصمیم گرفتند تا در فصل فوتبالی پیش‌رو تجربه جدیدی را به دست آورند و وارد جرگه مربیان شوند؛ در جدیدترین توافق با یک سرمربی جوان، اردلان آشتیانی بازیکن سابق پرسپولیس پس از توافق با مالکان باشگاه میلادمهر تهران به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید این تیم در رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور انتخاب شد. آشتیانی 38 ساله که هم خود سابقه حضور در پرسپولیس را دارد و هم پدرش، مرحوم ابراهیم آشتیانی یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس به شمار می‌رود، در حالی سکان هدایت میلادمهر تهران را پذیرفت که تا پیش از این سابقه مربیگری نداشت و مشغول گذراندن دوره‌های مربیگری بود.

 

او علاوه بر پرسپولیس در تیم هایی چون هما، داماش لرستان و کاوه تهران نیز سابقه بازی دارد و حالا امیدوار است تا در نخستین تجربه سرمربیگری خود بتواند با تیم لیگ دویی میلادمهر تهران، روزهای خوبی را در فصل آینده فوتبالی تجربه کند.

 

1531007

دیدگاه‌ها