کد خبر : 1710388 | 06 مهر 1399 ساعت 10:40 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: آرسنال قوی‌تر از آن است که تیم هشتم لیگ باشد

یورگن کلوپ می‌گوید آرسنال تیم ضعیفی نیست و اگر فصل گذشته زودتر آرتتا را روی نیمکت داشت می‌توانست در لیگ اروپا یا حتی چمپیونزلیگ حضور داشته باشد.

کلوپ: آرسنال قوی‌تر از آن است که تیم هشتم لیگ باشد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول فردا در یک بازی مهم در لیگ برتر به مصاف آرسنال می‌رود یورگن کلوپ سرمربی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر می‌گوید نباید مقام هشتمی آرسنال در فصل گذشته به این معنی تلقی شود که آرسنال ضعیف شده. کلوپ می‌گوید اگر آرسنال فصل گذشته همکاری اش با آرتتا را زودتر شروع کرده بود نه تنها مقامی بهتر از هشتمی بدست می‌آورد بلکه می‌توانست امسال در لیگ اروپا یا حتی چمپیونزلیگ حضور داشته باشد.

 

1531016

 

کلوپ می‌گوید امسال رقابت برای قهرمانی لیگ برتر مسابقه‌ای دو طرفه بین لیورپول و منچسترسیتی نیست و تیم‌هایی مثل آرسنال و تاتنهام هم در این مسابقه حضور خواهند داشت.

 

سرمربی لیورپول در این باره گفت: " آرسنال فصل گذشته هشتم شد چون زمان کافی برای حل مشکلاتی که به آن دچار شده بود را نداشت. آنها از نظر قدرت واقعاً تیم هشتم لیگ نبودند و می‌توانستند به راحتی سهمیه لیگ اروپا یا حتی لیگ قهرمانان را بدست بیاورند. لیگ برتر لیگ بزرگی است و این تیم‌ها خیلی خوب هستند. به هیچ وجه نمی توان پیش از شروع فصل گفت که فلان تیم امسال قهرمان است".

 

کلوپ در ادامه گفت: " امسال خیلی تیم‌ها برای قهرمانی شانس دارند. چلسی و یونایتد که شانس واقعی دارند و آرسنال و تاتنهام هم از جمله تیم‌هایی هستند که واقعاً می‌توانند در این فصل قهرمانی را بدست بیاورند".

 

 

دیدگاه‌ها