کد خبر : 1710483 | 06 مهر 1399 ساعت 18:23 | 28.7K بازدید | 0 دیدگاه

شطرنج یحیی علیه ماتادورهای السد

یحیی گل محمدی در نیمه اول به خوبی با تدابیر تاکتیکی، مانع از دستیابی حریف به دروازه این تیم شده است.

شطرنج یحیی علیه ماتادورهای السد

به گزارش "ورزش سه"، السد قطر که اصلی‌ترین مدعی از منطقه غرب آسیا برای صعود به مراحل بالاتر و فینال لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، در نیمه اول جدال با پرسپولیس شانس‌های زیادی برای دستیابی به دروازه حامد لک نداشت.

 

مهمترین تدبیر یحیی گل محمدی سود بردن از میلاد سرلک و احمد نوراللهی در میانه میدان بوده تا مانع از پیش روی و طراحی حملات از سوی حریف شوند و شرایط برای تمرکز خط دفاعی و بازیابی آنها در یک سوم دفاعی حفظ شود. 

 

کازورلا به عنوان یکی از مهره‌های خطرناک السد قطر که تجربه بالایی با سال‌ها حضور در فوتبال اسپانیا دارد، یکی از بازیکنانی است که ژاوی امیدوار به موفقیت او برابر پرسپولیس است اما دفاع منطقه‌ای سرخ‌ها مانع از تحقق این خواسته توسط او شده است.

 

اتفاقی که در نهایت باعث شد تا یحیی با اضافه شدن به موقع دو مدافع کناری سرعتی خود در کنار بشار رسن و احسان پهلوان به دنبال موقعیت سازی نیز باشد و در چند مرحله در آستانه باز کردن دروازه السد نیز پیش رفتند. با این حال تساوی بدون گل دو تیم در پایان نیمه اول باعث شده تا این بازی با هیجان و حساسیت بیشتری دنبال شود و باید دید در این شطرنج در نهایت کدام تفکر برنده خواهد شد.

دیدگاه‌ها