کد خبر : 1710769 | 07 مهر 1399 ساعت 23:17 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

زمان ماه عسل سولسشر تمام شده و باید جام بگیرد

روی کین، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد، معتقد است که انتظارات در فصل جدید از اوله گنار سولسشر، در مقایسه با سال گذشته متفاوت خواهد بود.

زمان ماه عسل سولسشر تمام شده و باید جام بگیرد

به گزارش "ورزش سه"، فصل 21-2020 سومین سال حضور اوله گنار سولسشر روی نیمکت شیاطین سرخ محسوب می‌شود. منچستریونایتد هر دو فصل گذشته را با 66 امتیاز در لیگ برتر به پایان رسانده و از زمان قهرمانی در لیگ اروپا و جام اتحادیه تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال 2017 هیچ قهرمانی کسب نکرده است.

 

یونایتد در مسابقه ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3-1 مقابل کریستال پالاس شکست خورد تا شروع ناامیدکننده ای داشته باشد. آنها همچنین در مسابقه دوم خود به یک پیروزی بحث برانگیز در برابر برایتون دست یافتند تا موجی از انتقادات از تیم اوله گنار سولسشر شکل بگیرد و به نوعی مرد نروژی بیشترین فشار را از زمان حضور روی نیمکت شیاطین سرخ احساس کرده باشد.

 

 

1530469

 

 

اسطوره باشگاه منچستر یونایتد یعنی روی کین اما معتقد است که در فصل جدید انتظارات از اوله گنار سولسشر متفاوت است و او باید با یونایتد جام کسب کند. کین در این باره گفت: " من فکر می‌کنم که امسال کار برای اوله متفاوت باشد. سال گذشته این انتظار وجود داشت که آنها در جمع چهار تیم بالای جدول قرار گیرند. می‌دانم که آنها فصل را با رتبه سوم به پایان رساندند اما قطعا امسال انتظارات بالاتر خواهد بود.

 

من فکر می کنم اوله احتمالاً باید یک جام بدست آورد. دوره ماه عسل قطعاً برای اوله به پایان رسیده است. قطعاً فشار روی آنها افزایش خواهد یافت؛ به خصوص بعد از عملکردشان در دو هفته گذشته."

دیدگاه‌ها