کد خبر : 1710859 | 08 مهر 1399 ساعت 14:02 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

طاهری: تا کنار تشک هم بدون ماسک نمی‌رویم

ملی‌پوش کشتی فرنگی گفت: اجازه نمی‌دهند کسی بدون ماسک در سالن راه برود و حتی باید تا کنار تشک با ماسک برویم.

طاهری: تا کنار تشک هم بدون ماسک نمی‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، رامین طاهری، ملی‌پوش کشتی فرنگی که صبح امروز در ترکیب تیم فولاد اکسین خوزستان در لیگ برتر به میدان رفت، درباره شروع دوباره مسابقات کشتی عنوان کرد: خدا را شکر در کشتی حضور داشتم و توانستیم با نتیجه 10 بر صفر هیات کشتی سیرجان را شکست دهیم. در کشتی دوم، مقابل آریوبرزن بهبهان به برتری رسیدیم که البته من کشتی نگرفتم. امیدوارم بتوانیم با قدرت به مسابقات ادامه دهیم.


وی افزود: فکر می‌کنم بعد از 8 ماه اولین مسابقه‌ای است که شرکت می‌کنم. واقعا دست فدراسیون درد نکند که با همکاری وزارت بهداشت شرایطی را فراهم کردند تا لیگ برگزار شود. خیلی هم شرایط خوب است و همه هم مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند.


ملی‌پوش کشتی فرنگی در رابطه با سخت گیری درباره نکات بهداشتی گفت: همه باید موارد بهداشتی را رعایت کنند. اجازه نمی‌دهند کسی بدون ماسک در سالن راه برود و حتی باید تا کنار تشک با ماسک برویم. ما هم باید رعایت کنیم تا مشکلی پیش نیاید.


طاهری در پایان درباره آمادگی کشتی‌گیران گفت: کمی سخت است که بعد از این همه مدت دوری بتوانیم با آمادگی کشتی بگیریم. یکی، دو مرحله اردو با تیم فولاد اکسین برگزار کردیم و بدن‌ها نسبتا آماده است. انشالله برای مسابقات برگشت بتوانیم بیشتر تمرین کنیم و آماده‌تر باشیم.

دیدگاه‌ها