کد خبر : 1710877 | 08 مهر 1399 ساعت 15:41 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض دسته‌جمعی به آب رفتن جوایز

سکه 2 میلیونی صدای کشتی‌گیران را درآورد

پاداش ملی پوشان کشتی در حالی بعد از دو سال پرداخت شده که به جای سکه به آن‌ها دو میلیون تومان اهدا شده است!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مدت ها پیگیری و اعتراض، بالاخره با توافق صورت گرفته بین فدراسیون کشتی و معاون مالی وزارت ورزش، پاداش سال 97 مدال آوران کشتی به حساب این فدراسیون شد. با اینکه به نظر می‌رسید این اتفاق برای کشتی‌گیران خوشحال کننده باشد، با یک خبر عجیب، ملی‌پوشان مدال‌آور شوکه شدند.


اینطور که گفته شده هر سکه بهار آزادی برای کشتی‌گیران دو میلیون تومان محاسبه شده که از این پاداش نیز مالیات کسر خواهد شد.


این در حالی است که پاداش مدال بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا که قبلا به حساب کشتی‌گیران واریز شده بود، هر سکه سه میلیون تومان محاسبه شده بود و این رقم هم صدای همه مدال‌آوران کشتی را درآورده است.


این مبلغ دو میلیونی در حالی برای سکه بهار آزادی در نظر گرفته شده که در حال حاضر سکه بیش از 13 میلیون در بازار خرید و فروش می‌شود.


علیرضا نجاتی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی سال 2019 جهان که سهمیه المپیک توکیو را نیز به دست آورده، اعلام کرده کشتی‌گیران قصد ندارند در اعتراض به مبلغی که تعیین شده، این هدایا را تحویل بگیرند.


خیلی از کشتی‌گیران هم در فضای مجازی به این موضوع اعتراض کردند؛ از جمله حسن یزدانی که متنی اعتراض‌آمیز را روی اینستاگرام خود منتشر کرده است.

 

1531856

 

دیدگاه‌ها