کد خبر : 1710905 | 08 مهر 1399 ساعت 17:50 | 68.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

جدایی قریب‌الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

به فاصله شش روز تا پایان نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا انتظار دارد کار انتقال سه بازیکن دیگر خود را نیز نهایی کند.

جدایی قریب‌الوقوع سه بازیکن دیگر از بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تنها شش روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات باقیمانده و باشگاه بارسلونا که 30 درصد از بودجه خود را به دلیل شیوع کرونا از دست رفته می بیند، به دنبال فروش بازیکن و ایجاد توازن مالی به خصوص در بخش دستمزدهاست.

تاکنون آرتور ملو، ایوان راکیتیچ، آرتورو ویدال، لوئیس سوارز، موسی واگه و نلسون سمدو از بارسا جدا شده اند و باشگاه کاتالان امیدوار است بتواند کار انتقال سه بازیکن دیگر خود را نیز نهایی کند.

 

 

1528663

 

 

به نظر می رسید ریکی پویج و کارلس آلنیا دو هافبک جوان بارسا که در ایده های رونالد کومان جایگاه ثابت ندارند، بارسا را ترک کنند اما هر دو اعلام کرده اند که قصد جدایی ندارند.

بازیکنان دیگری که در فهرست خروج قرار دارند و بارسا خوشبین است که به شکل دائمی یا قرضی آنها را واگذار کند، عبارتند از: ساموئل اومتیتی، مارتین برایثویت، ژان کلر تودیبو و رافینیا که هر کدام نیز داستان خاص خود را دارند.

 

 

1360596

 

 

اومتیتی به دلیل دستمزد بالایش پیشنهاد خاصی از باشگاه های دیگر دریافت نکرده و همچنان مصدوم است. برایثویت که زمستان گذشته به بارسا پیوست، قصد جدایی ندارد و او نیز فعلا مصدوم و به دور از میادین است.

شرایط تودیبو و رافینیا اما متفاوت است و هر دو در انتظار پیشنهادی برای جدایی از بارسا هستند. از قرارداد رافینیا با بارسا تنها یک سال باقیمانده و به سود بارسلوناست که همین تابستان او را به باشگاه دیگر انتقال دهد.

 

 

1468109

دیدگاه‌ها