کد خبر : 1710923 | 08 مهر 1399 ساعت 19:31 | 57.6K بازدید | 2 دیدگاه

آنچه در این هفته در لالیگا گذشت؛

شروع طوفانی سوارز، یک رکورد دیگر برای زیدان

رقابت های لالیگا در همین هفته های ابتدایی درگیر حوادث مهمی بوده است.

شروع طوفانی سوارز، یک رکورد دیگر برای زیدان

به گزارش "ورزش سه"، لالیگای این فصل در شرایطی متفاوت نسبت به گذشته و تحت تاثیر ویروس کرونا آغاز شده و در همین هفته های آغازین اتفاقاتی جالب رخ داده است. در ادامه برخی از این موارد را مرور خواهیم کرد.

 

هفته ای با حوادث فراوان

 

برخی باشگاه های لالیگا با توجه به اینکه تا آگوست درگیر رقابت های فصل قبل بودند، شروع متزلزی را در فصل جدید تجربه کردند. حالا در هفته ابتدایی لالیگا هر 20 تیم این فصل اتفاقاتی عجیب و هیجان انگیز را سپری کردند. گرانادا و رئال بتیس که در هفته سوم شکست مقابل اتلتیکو و رئال مادرید را تجربه کردند، هر دو مشترکا در صدر جدول لالیگا قرار دارند.

 

1531899

 

تاثیرگذاری سریع السیر لوییس سوارز برای باشگاه جدید

 

ستاره اروگوئه ای پس از انتقال در اواسط هفته گذشته به پایتخت، وقت خود را برای تاثیرگذاری در تیم جدیدش تلف نکرد و پس از ورود از نیمکت به میدان در نیمه دوم در اولین بازی مقابل گرانادا ، دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. لوییس سوارز باشگاه بارسلونا را در قامت اسطوره باشگاه و به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ ترک کرد و حالا امیدوار به تاریخ سازی در اتلتیکومادرید است.

 

ماجراجویی اروپایی گرانادا ادامه دارد

 

گرانادا که حالا صدرنشین لالیگا است، با وجود باخت سنگین مقابل اتلتیکومادرید در صورت ادامه حضور در اروپا، این هفته را موفقیت آمیز سپری کرده است. هفته گذشته آندلوسی ها موفق به کسب پیروزی در دیدار مقدماتی در مسابقات لیگ اروپا و برتری 2-0 تیم لوکوموتیو تفلیس شدند و عصر این پنجشنبه دیگر دیدار آنها مقابل برابر مالمو پیش رو خواهد بود.

 

تمدید قرارداد اوروس راسیچ

 

1531894

 

اوروس راسیچ، هافبک صرب والنسیا شروع خوبی در فصل جاری در ترکیب این تیم داشته و امیدواری ها حول محور این بازیکن با تمدید قرارداد اخیرش افزایش یافته است. این بازیکن جوان و 22 ساله قراردادش را تا سال 2024 با والنسیا تمدید کرده و به نظر می رسد در سالهای پیش رو حرف های زیادی از اوروس راسیچ در لالیگا خواهیم شنید.

 

بهبود کیفیت تیم هوئسکا

 

تیم تازه صعود کرده هوئسکا تا همین حالا نیز با سبک بازی اش همگان را تحت تاثیر قرار داده است. با جذب ژاوی اونتیوروس به صورت قرضی از ویارئال، حالا دلایل بیشتری برای تماشای پیشرفت هوسکا وجود دارد، زیرا این بازیکن جوان، بازیساز و با استعداد باید کاملا در سیستم مربیگری میشل جا بیفتد.

 

آخرین رکورد زیدان

 

پیروزی 2-3 رئال مادرید در دیداری خارج از خانه برابر رئال بتیس در این هفته بدان معنا بود که زین الدین زیدان صدمین پیروزی خود را به عنوان سرمربی در لالیگا جشن می گیرد. رکورد کلی زیرو در لیگ اسپانیا حالا 100 پیروزی، 30 تساوی و 17 شکست از 147 مسابقه در این رقابت ها است.

 

1531897

 

یونی به سانتاندر بازگشت

 

باشگاه اوساسونا اخیرا یونی رودریگز را برای رقابتهای این فصل از لاتزیو به خدمت گرفته است. این بازیکن 29 ساله پس از یک سال حضور در سری A به اسپانیا بازگشت. یونی که در آکادمی بارسلونا رشد کرده، در تعدادی از باشگاههای قدیمی اسپانیا از جمله اسپورتینگ، آلاوس و مالاگا نیز در دوران حرفه ای اش بازی کرده است.

 

اولین مسابقه در ال سادار بازسازی شده

 

اولین بازی یونی یک مسابقه بسیار ویژه برای اوساسونا بود و این باشگاه اولین دیدار خود را در استادیوم بازسازی شده ال سادار انجام داد. سقف جدید این استادیوم در تعطیلات تابستان تعبیه شده و مرمت این استادیوم از هر زمان دیگری مهم تر به نظر می رسد، زیرا اوساسونا ماه آینده صدمین سالگرد باشگاه را جشن می گیرد.

 

1531898

 

تیم ها برای بازی های وسط هفته این فصل آماده می شوند

 

در این فصل لالیگا، برخی مسابقات در اواسط هفته انجام شده و اولین بار این هفته هفته چهارم لالیگا از سه شنبه تا پنجشنبه برگزار می شود. این هفته عصر سه شنبه با بازی رئال سوسیداد و والنسیا، یک مسابقه کلاسیک در فوتبال اسپانیا آغاز می شود و با دیدار غیر قابل پیش بینی پایان می یابد؛ سلتا در ویگو میزبان بارسلونا خواهد بود.

 

محتوای اختصاصی ورزش‌سه با همکاری رسمی لالیگا laliga
This Content Is Provided By Laliga In Partnership With Varzesh3

دیدگاه‌ها