کد خبر : 1710929 | 08 مهر 1399 ساعت 19:54 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

هانسی فلیک: آیا من عصبی به نظر می رسم؟

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ برنامه بازی های تیمش را فشرده توصیف کرده است.

هانسی فلیک: آیا من عصبی به نظر می رسم؟

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب و در استادیوم خالی از تماشاگر آلیانس آره نا در سوپرجام آلمان به مصاف دورتموند خواهد رفت و باواریایی ها امیدوار به فتح یک جام دیگر هستند. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر و مدعی شد هنوز در مورد ترکیب اصلی تیمش برای بازی فردا شب تصمیم نگرفته است.

 

شرایط تیم در بازار نقل و انتقالات: "میشل کویزانس و جاوی مارتینز امروز کنار یکدیگر تمرین کردند، بنابراین من تصور می کنم که آنها فردا در لیست بایرن خواهند بود. همه ما می دانیم که شرایط پیش از بسته شدن پنجره تابستانی آسان نیست. ما هنوز تا پنج اکتبر فرصت داریم و میشل و جاوی هنوز بخشی از تیم ما هستند.

 

1530023

 

آیا من عصبی به نظر می رسم؟ ما منتظر پایان بازار تابستانی هستیم و من اعتماد زیادی به تیم دارم. ما هنوز بازیکنانی در کلاس جهانی داریم که اهداف خودشان را دارند. ما می خواهیم در بازی های پیش رو پیروز شویم و جام ها را درو کنیم. ما فاتح سه گانه شدیم، اما شکست برابر هوفنهایم ما را ناراحت کرد."

 

مانوئل نویر یا الکس نوبل: "من نمی توانم در مورد دروازه بان اصلی چیزی بگویم، از حضور الکس نوبل در بایرن بسیار خوشحالم و او یک دروازه بان بزرگ است، بنابراین ما خوشحالیم که نوبل را در اختیار داریم. اما من هنوز در مورد ترکیب اصلی تصمیم نگرفتم و این اتفاق بعد از آخرین تمرین رخ می دهد."

 

برنامه ریزی فشرده فصل: "ما در تاریخ 15 اکتبر با جام حذفی و در روز 17 اکتبر در بوندسلیگا بازی می کنیم. قبل از آن، تیم ملی آلمان در 13 اکتبر و تیم ملی فرانسه در روز 14 اکتبر به میدان می رود. باید دید آیا این روند منطقی است یا خیر."

دیدگاه‌ها