کد خبر : 1710938 | 08 مهر 1399 ساعت 21:00 | 45.8K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: انتقادات از هازارد؟ او یک مشکل بزرگ دارد

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید یک بار دیگر از ادن هازارد در برابر انتقادات دفاع کرد.

زیدان: انتقادات از هازارد؟ او یک مشکل بزرگ دارد

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته و بعد از مدت ها انتظار بالاخره ادن هازارد از چلسی جدا شد و به رئال مادرید پیوست؛ انتقالی که ستاره بلژیکی و البته باشگاه اسپانیایی مدت ها انتظار آن را می کشیدند اما نهایتاً این اتفاق در سال 2019 رخ داد تا نهایتا هر دو طرف به خواسته خود دست پیدا کرده باشند.

 

ستاره بلژیکی اما در فصل گذشته عملکرد بسیار دور از انتظاری را از خود ارائه داد و هیچگاه نتوانست انتظارات هواداران رئال مادرید را برآورده کند؛ موضوعی که البته مصدومیت های پیاپی هازارد نیز نقش بسیار زیادی را در آن ایفا کرد. این بازیکن فصل جدید را هم با مصدومیت آغاز کرده و دو دیدار اول رئال در لالیگا مقابل تیم های سوسیداد و بتیس را از دست داده است. همچنین حضور او در دیدار فردا شب رئال مادرید مقابل وایادولید نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

 

1527142

 

 

به غیر از مسائل مربوط به مصدومیت که جزئی از فوتبال محسوب می‌شود اما بسیاری از کارشناسان و البته هواداران رئال مادرید معتقد هستند که هازارد خیلی حرفه ای عمل نمی کند و به مسائلی مانند تغذیه و تمرینات اهمیت چندانی نمی دهد؛ موضوعی که حالا با واکنش زین الدین زیدان همراه شده است. مرد فرانسوی پیش از دیدار تیمش مقابل وایادولید در حمایت از هازارد گفت: " من فکر نمی‌کنم که اینگونه باشد. او می تواند صحبت کند اما تنها به دنبال فوتبال بازی کردن است.

 

هازارد یک مشکل بسیار بزرگ دارد که مدتهاست او را آزار می‌دهد. با این وجود فصل بسیار طولانی است و او می خواهد در کنار هم تیمی هایش باشد."

دیدگاه‌ها