کد خبر : 1710943 | 08 مهر 1399 ساعت 21:35 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و لحظه‌شماری تا تابستان ۲۰۲۱ برای انتقال بزرگ

یورو اسپورت مدعی شد باشگاه رئال مادرید برنامه‌ریزی خود را برای جذب کیلیان امباپه در تابستان 2021 آغاز کرده است.

رئال و لحظه‌شماری تا تابستان ۲۰۲۱ برای انتقال بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، مدت‌هاست که بحث حضور کیلیان امباپه در رئال مادرید به سوژه بسیاری از منابع ورزشی دنیا تبدیل شده است. فوق ستاره فرانسوی یکی از بازیکنان مورد علاقه زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید و البته رئیس لوس بلانکوس یعنی فلورنتینو پرز محسوب می شود؛ تا جایی که گفته می شود کهکشانی بعدی رئال مادرید کیلیان امباپه خواهد بود.

 

ستاره فرانسوی که به همراه پاری سن ژرمن به فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 20-2019 رسید تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و طی هفته های گذشته بارها گزارش شده که کیلیان امباپه به شکل مکرر پیشنهادات PSG برای تمدید قرارداد را رد کرده است چرا که گفته می‌شود او قصد دارد فوتبالش را در یک تیم دیگر و مشخصا رئال مادرید دنبال کند.

 

 

1526700

 

 

با نزدیک شدن به سال های پایانی قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، شایعات درباره انتقال احتمالی این بازیکن به رئال مادرید نیز بیش از پیش شنیده می شود. حالا و در همین رابطه یورو اسپورت مدعی شده که رئال مادرید برنامه ریزی جدی خود را برای جذب امباپه آغاز کرده است و می خواهد هر طور که شده در تابستان سال 2021 این ستاره جوان و فرانسوی را به خدمت بگیرد.

دیدگاه‌ها