کد خبر : 1710953 | 08 مهر 1399 ساعت 22:56 | 217.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ استاد و شاگرد لب خط؛

جمله عجیب مورینیو به لمپارد وسط دعوا! (عکس)

ژوزه مورینیو و فرانک لمپارد، دو سرمربی تاتنهام و چلسی در کنار زمین با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

جمله عجیب مورینیو به لمپارد وسط دعوا! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امشب دو تیم چلسی و تاتنهام در جام اتحادیه انگلیس به مصاف هم رفته اند و آبی های لندن با گل دقایق ابتدایی تیمو ورنر، مهاجم آلمانی و جدید خود فعلا از اسپرز پیش افتاده اند. اما یکی از لحظات تماشایی نیمه اول را باید به درگیری لفظی مورینیو و لمپارد در کنار زمین اختصاص داد.

 

به نظر می رسید مورینیو از اعتراضات سرمربی چلسی در کنار زمین عصبانی شده و او در ادامه با حرکات دست لمپارد را به سکوت و نشستن روی نیمکت دعوت کرد. اما لمپارد نیز درگیری لفظی را ادامه داد تا جریان مسابقه برای لحظاتی تحت تاثیر درگیری این دو نفر قرار گیرد. به نظر می رسید لمپارد با لبخند خود اعصاب سرمربی تاتنهام را به هم ریخته بود. به نظر می رسد جمله مورینیو خطاب به لمپارد این بوده است: وقتی 0-3 می بازی اینگونه لب خط پیدایت نمی شود.

 

جالب اینجاست در سالهای ابتدایی هزاره جدید مورینیو در عرصه مربیگری و لمپارد در زمین در چلسی روزهای فوق العاده ای را کنار یکدیگر رقم زده و عناوین فراوانی فتح کردند. حالا و بعد از سالها لمپارد نیز به عرصه مربیگری روی آورده و با سرمربی سابق خود در چلسی اینگونه درگیر شده است. 

 

1531918

 

1531919

 

البته فرانک لمپارد در همین دوران کوتاه سرمربیگری نشان داده استاد جنگ های روانی در کنار زمین است. این سرمربی جوان چندی قبل و در جریان دیدار تیمش مقابل لیورپول نیز به شدت با یورگن کلوپ درگیر شد و البته بعدها در مصاحبه ای ابراز پشیمانی هم کرد. باید دید آیا این بار لمپارد از بحث با مورینیو پشیمان خواهد شد یا خیر.

 

1525841

 

1525842

دیدگاه‌ها