کد خبر : 1710955 | 08 مهر 1399 ساعت 23:08 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

الجبوری: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو خراسان معتقد است در فصل جدید می‌توانند نتایج خوبی کسب کنند.

الجبوری: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

به گزارش "ورزش سه"، احمد الجبوری، مهاجم فصل گذشته تیم نفت مسجدسلیمان که این روزها به همراه شهرخودرو به تمریناتش می‌پردازد، اظهار کرد: با پایان فصل گذشته پیشنهادات مختلفی از تیم‌های لیگ‌برتری به دستم رسید و در این بین تیم شهرخودرو نیز برای حضور در مشهد از من دعوت کرد.

 

او ادامه داد: با مشورت‌هایی که داشتم و البته صحبت‌هایی که با سید مهدی رحمتی، سرمربی تیم انجام دادم، تصمیم گرفتم تا ادامه فوتبالم را در شهرخودرو دنبال کنم و با توجه به شرایطی که این تیم دارد، فکر می‌کنم در فصل آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

 

مهاجم جدید شهرخودرو اضافه کرد: شهرخودرو تیم بسیار خوبی است که در دوره‌های مختلف لیگ نشان داده از کیفیت بالایی برخوردار است، دوستان خوبی هم در این تیم پیدا کردم که جزو بازیکنان با کیفیت لیگ هستند و می‌توانیم با همکاری یکدیگر بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم. در کنار این‌ها حمیداوی مالک باشگاه نیز تلاش زیادی دارد تا بتواند شرایط باشگاه را در آرامش و ثبات نگاه دارد که این موضوع برای همه اعضا تیم بسیار با اهمیت است.

 

الجبوری در خصوص بازی های لیگ قهرمانان آسیا گفت: درست است که تیم نتوانست نتیجه بگیرد، اما باید بگویم که نمایش تیم در این مسابقات بسیار چشمگیر بود و فقط شانس با تیم یار نبود. البته اگر سید مهدی رحمتی می‌توانست از بازیکنان جدید تیم هم بهره ببرد، قطعا با وضعیت بهتری مواجه می‌شد.

 

او یادآور شد: کار کردن با رحمتی یک تجربه بسیار متفاوت برای من است. به هر شکل او تجربه بالایی در لیگ برتر دارد که این تجربه حالا در حوزه مربیگری کاملا برایش می‌تواند آورده داشته باشد. من یقین دارم شهرخودرو با رحمتی می‌تواند دست به کارهای بزرگی بزند و قطعا هواداران پُرشور مشهدی نیز از تیم حمایت می‌کنند.

 

مهاجم شهرخودرو درمورد شروع تمرینات این تیم گفت: از روز چهارشنبه تمرینات در مشهد آغاز می‌شود و قرار است چند بازی تدارکاتی هم برگزار کنیم. شرایط کرونا موجب شده تا فاصله پایان لیگ گذشته تا لیگ آینده بسیار کوتاه باشد و این کمی کار را سخت می‌کند، اما هواداران شهر خودرو مطمئن باشند که این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

دیدگاه‌ها