کد خبر : 1710959 | 08 مهر 1399 ساعت 23:42 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی جوکوویچ، سیتسیپاس و پلیسکووا

مرد شماره یک و شش جهان و تنیسور اهل چک با پیروزی برابر حریفانشان به دور دوم رولان گاروس صعود کردند.

پیروزی جوکوویچ، سیتسیپاس و پلیسکووا

به گزارش ورزش سه وبه نقل از ایسنا، در روز سوم رولان گاروس تنیسورهای برجسته مطابق انتظار عمل ‌کردند و با پیروزی برابر حریفانشان به دور دوم راه یافتند. در یکی از بازی های مهم نواک جوکوویچ برابر میکائیل یمر قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره یک جهان در ست نخست ۶ بر صفر حریف سوئدی اش را شکست داد و در دو ست بعدی با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۳ پیروز شد. 

 

استفانوس سیتسیپاس، مرد شماره شش جهان به سختی از سد مونار گذشت و ۳ بر ۲ حریف اسپانیایی اش را شکست داد. تنیسور یونانی ست اول و دوم را با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر ۲ واگذار کرد اما در ادامه توانست جبران کند و در سه ست بعدی به ترتیب ۶ بر یک، ۶ بر ۴ و ۶ بر ۴ پیروز شود. 

 

متئو برتینی مقابل پوسپیسیل بازی کرد و ۳ بر صفر حریف کانادایی اش را شکست داد. تنیسور ایتالیایی در ست اول و سوم با نتایج مشابه ۶ بر ۳ پیروز شد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر یک به نفع خود پایان داد. 

 

آندری روبیلف، کریستین گارین و لایوویچ هم با شکست حریفانشان به دور دوم صعود کردند. 

 

در بخش بانوان کارولینا پلیسکووا برابر شریف قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد. بخت دوم قهرمانی در ست نخست ۷ بر ۶ مغلوب شد اما در ادامه توانست جبران کند و دو ست دیگر را با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴ به نفع خود تمام کند.

 

در دیگر بازی مهم سوفیا کنین به مصاف سانسونووا رفت و ۲ بر یک حریفش را شکست داد. تنیسور آمریکایی  در ست نخست ۶ بر ۴ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۳ وگذار کرد. کنین در ادامه ۶ بر ۳ پیروز شد تا به دور دوم صعود کند. 

 

مارتیچ، استفنز و ریباکینا هم به دور بعد صعود کردند. حذف جنیفر برادی برابر کلارا تاسون ۱۷ ساله از اتفاق های قابل توجه روز سوم بازی ها بود.

 

در مهمترین بازی های دور دوم در روز چهارشنبه رافائل نادال برابر مک دونالد قرار می گیرد، دومینیک تیم به مصاف ساک می رود و الکساندر زورف با هربرت بازی می کند. 

 

در بخش بانوان سیمونا هالپ به مصاف بگو می رود و سرنا ویلیامز برابر پیرونکووا قرار می گیرد.

دیدگاه‌ها