کد خبر : 1710996 | 09 مهر 1399 ساعت 10:43 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

طباطبایی: رزومه شاهین‌طبع قویتر از سایرین است

رئیس فدراسیون بسکتبال با تاکید بر اینکه مهران شاهین‌طبع اولین و آخرین گزینه‌ای بودکه برای هدایت تیم ملی مورد بررسی قرار گرفت، گفت: رزومه او قویتر از دیگر مربیان ایرانی است.

طباطبایی: رزومه شاهین‌طبع قویتر از سایرین است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، رامین طباطبایی با اشاره به نشست روز سه شنبه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال که به ابقای مهران شاهین طبع در راس تیم ملی تا زمان برگزاری بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو ختم شد توضیحاتی داد.

طباطبایی گفت: با توجه به تعویق یک ساله بازی های المپیک و  عدم قرارداد سرمربی تیم ملی با فدراسیون لازم بود که توسط کمیته فنی در این زمینه بررسی های لازم انجام و تصمیم نهایی اتخاذ شود. نشست روز گذشته به همین منظور تشکیل شد تا با توجه به در پیش بودن دیدارهای انتخابی کاپ آسیا بتوانیم جمع بندی لازم را داشته باشیم. 

 

رئیس فدراسیون بسکتبال با یادآوری اینکه در نشست کمیته فنی توسط مدیر تیم های ملی گزارشی از عملکرد سرمربی تیم ملی ارائه شد، خاطرنشان کرد: از عملکرد مهران شاهین طبع از زمان آغاز همکاری با فدراسیون رضایت کامل وجود داشت. به هر حال وی علاوه بر نتایج قابل قبول، در بسیاری از دیدارها سهمیه المپیک را هم برای تیم ملی کسب کرده است. از حیث مدیریت و به خصوص دانش فنی هم مهران شاهین طبع در سطح بالایی قرار دارد و هیچ نقدی متوجه او نمی شود. اینگونه شد که اعضای کمیته فنی در مورد این مربی و ادامه حضورش در راس کادر فنی به جمع بندی رسیدند.

«کمیته فنی فدراسیون بسکتبال در نشست روز گذشته به غیر از مهران شاهین طبع در مورد گزینه دیگری هم برای هدایت تیم ملی بحث و بررسی داشت؟» طباطبایی در پاسخ به این سئوال گفت: بسکتبال ایران به غیر از مهران شاهین مربیان مطرح دیگری دارد که خود را در حد تیم ملی و هدایت آن می دانند. دلیل تشکیل کمیته فنی هم همین است که گزینه های احتمالی و سوابق آنها را بررسی کنند تا بهترین انتخاب برای تیم ملی صورت بگیرد. فدراسیون بسکتبال فضایی منصفانه و منطقی ایجاد کرده تا نتایج قابل قبولی برای تیم ملی رقم بخورد.

 

1531991

 

وی ادامه داد: واقعیت اما این است که مهران شاهین طبع به خاطر عملکردی که در مدت زمان همکاری با فدراسیون داشت اولین گزینه برای طرح و بررسی در کمیته فنی  بود. تمام اعضای کمیته فنی هم متفق القول به مثبت بودن این عملکرد و ادامه همکاری با او رای مثبت دادند. به همین دلیل در مورد هیچ گزینه دیگری در نشست روز گذشته بررسی نداشتیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال در عین حال تاکید کرد: نام برخی مربیان به غیر از مهران شاهین برای هدایت تیم ملی مطرح بود اما رزومه وی قوی تراز سایر مربیان کشور است به همین دلیل کار به بررسی سوابق و شرایط دیگر مربیان نرسید.

 

طباطبایی در پاسخ به این پرسش که «پیش از نشست کمیته فنی با شخص مهران شاهین طبع جلسه ای برگزار شد؟» گفت: من یا دیگر مسئولان فدراسیون نشست و مذاکره مستقیمی با وی نداشتیم. البته مدیر تیم های ملی (مسعود قاسمی) صحبت هایی با شاهین طبع داشت.

وی همچنین درمورد وضعیتی قرارداد مهران شاهین طبع تصریح کرد: طبق مصوبه کمیته فنی تیم ملی بسکتبال با هدایت شاهین طبع در المپیک شرکت می کند. وی در این فاصله هدایت تیم ملی در دیگر رویدادها مانند کاپ آسیا را هم خواهد داشت. هنوز قرارداد جدید با او منعقد نشده اما به محض آغاز به کار رسمی این کار انجام می شود.

 

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد زمان شروع برنامه های آماده سازی تیم ملی نیز گفت: هنوز تقویم فیبا آسیا و فیبا نهایی نشده است. در واقع هیچ رویدادی مصوبی نداریم که بخواهیم برای حضور در آن آماده شویم. به محض اینکه تقویم مصوبی ارائه شود بر مبنای زمان بندی مسابقات برای تیم ملی و شروع تمریناتش برنامه ریزی می کنیم. پیش از آن هم البته باید با سرمربی تیم ملی نشست داشته باشیم تا برنامه های وی را هم جویا شویم.

دیدگاه‌ها